Ben jij klaar om je financiële expertise in te zetten binnen een internationaal en vooruitstrevend bedrijf regio Zwijndrecht?
Als Accounts Payable Medewerker maak je deel uit van een gedreven team dat gericht is op samenwerking, vernieuwing en resultaat. Je werkt in een uitdagende boekhoudkundige context waar jouw nauwkeurigheid en inzicht elke dag een verschil maken. Lees hieronder zeker verder.
Jouw verantwoordelijkheden als AP Accountant:
- Meewerken aan de leveranciersadministratie van meerdere groepsvennootschappen.
- Binnenkomende aankoopfacturen controleren en afstemmen met bijhorende bestelbonnen.
- Facturen verwerken en inboeken
- De interne goedkeuringsprocedures opvolgen en administratie afronden
- Leveranciers te woord staan en herinneringen behandelen via mail of telefoon.
- Diverse administratieve taken uitvoeren binnen het purchase-to-payproces.
Jouw profiel als AP Accountant:
- Een bachelor Accountancy-Fiscaliteit, graduaat Accounting Administration of gelijkwaardige ervaring
- Je bent een gemotiveerde starter of hebt reeds ervaring in boekhouding
- Je communiceert vlot in zowel Nederlands als Engels.
- Je kan vlot overweg met PC toepassingen
- Je werkt precies, zelfstandig en functioneert graag in teamverband.
- Deadlines schrikken je niet af.
- Je bent flexibel ingesteld
Het aanbod voor de AP Accountant:
- Mooie verloning met extralegale voordelen (o.a. groeps- en hospitalisatieverzekering)
- Goede werk-privébalans ( flexibele werkuren )
- Doorlopende opleidingsmogelijkheden.
- Een inspirerende werkplek
- Mogelijkheid tot 2 dagen thuiswerk na inloopperiode
Klaar om hier aan de slag te gaan als Accounts payable accountant? Laat het ons zeker snel weten.
Crediteuren, Boekhouding, Engelse taal, Boekhouding, Administratie, Nederlands
JBRP1_BE
Solliciteren