Job 2 van 3


Report this listing

Solliciteren



Medewerker coördinatie en afwerking facturatie


Organisatie


Als regionaal ziekenhuis werken we slim, met veel inzet en passie samen en vernieuwen we ons continu. Zo blijven we een uniek ziekenhuis met betrokken en gedreven medewerkers en specialisten. Dichtbij medewerkers. Dichtbij patiënten.

Als je deel wordt van ons team krijg je de kans om het ziekenhuis achter de schermen te leren kennen en mee uit te bouwen. Ook zonder rechtstreeks patiëntencontact maak je het verschil. Grijp de kans om jezelf uit te dagen en te groeien in je job, we kijken er naar uit je te ontmoeten.


Functieomschrijving


Je coördineert en verwerkt de maandelijkse facturatie en bent verantwoordelijk voor de correcte afwerking ervan. Je rapporteert over de facturatie en analyseert veranderingen in samenwerking met je collega’s en verantwoordelijke. Je ondersteunt de ziekenhuiscollega’s bij het gebruik van het facturatiesysteem.

  • Je bereidt de maandelijkse facturatie voor en coördineert ze. Je rapporteert over (veranderingen in) de facturatie, en formuleert verbetervoorstellen.
  • Je werkt samen met de collega’s van de betrokken diensten om de facturatie correct en tijdig af te werken en zorgt hierbij ook voor het opladen van maandelijkse gegevensbestanden en de periodieke systeemupdates in het facturatiesysteem.
  • Je volgt de veranderingen in de wetgeving over ziekenhuisfacturatie op en analyseert de impact. Je zorgt in samenspraak met je collega’s en verantwoordelijke voor de implementatie van de veranderingen.
  • Je ondersteunt de collega’s en andere ziekenhuisgebruikers in het gebruik van het tarificatie- en facturatiesysteem.
  • Je geeft input bij veranderprojecten die raken aan het facturatieproces en het tarificatie- en facturatiesysteem.
  • Je gaat actief op zoek naar antwoorden op vragen van artsen, patiënten en mutualiteiten.
  • Je onderhoudt contacten, intern en extern, i.h.k.v. het facturatieproces en -systemen.


Profiel


  • Je hebt een opleiding in her hoger onderwijs genoten of hebt relevante ervaring in de sector binnen een gelijkaardige functie.
  • Je beheerst vlot de MS Office toepassingen, waarbij gevorderde kennis van Excel essentieel is.
  • Je hebt kennis van en ervaring met een tarificatie- en facturatiesysteem (Wish/Oazis). Kennis van ERP (SAP) en SQL is mooi meegenomen.
  • Je hebt zin voor initiatief en werkt graag in teamverband.
  • Je bent georganiseerd, stressbestendig en maandelijkse deadlines schrikken je niet af.
  • Je werkt correct en vlot met oog voor detail.
  • Je denkt kritisch na over flows en processen.
  • Je beschikt over analytische en cijfermatige vaardigheden en slaagt erin je inzichten helder te verwoorden in het Nederlands.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht