Jouw verantwoordelijkheden
- Je brengt nauwkeurig de risico’s in kaart die gepaard gaan met onderhoudstaken en neemt gepaste acties om de veiligheid van de uitvoerders te waarborgen.
- Je volgt de geplande onderhoudstaken dagelijks op en evalueert de bijbehorende risico’s.
- Je werkt systematisch en houdt dagelijks, wekelijks en bij shutdowns alle informatie accuraat bij.
- Je verzamelt en beoordeelt de feedback van uitgevoerde taken op volledigheid en kwaliteit.
- Je stuurt externe aannemers (contractors) aan en volgt hun werkzaamheden op.
- Je denkt actief mee over hoe het werkproces en de documentatie verder geoptimaliseerd kunnen worden.
- Bij afwezigheid van de supervisor neem jij de taken als back-up over.
Wat verwacht onze klant?
- Je hebt minstens een TSO-diploma of gelijkwaardige ervaring.
- Je bent sterk in administratie, stelt gemakkelijk prioriteiten en werkt nauwkeurig.
- Je kan gedetailleerde technische schema’s (P&ID) lezen of hebt ervaring in een productie- of procesomgeving.
- Je communiceert zelfverzekerd en enthousiast.
- Je bent zelfstandig, klantgericht en werkt vlot samen met anderen.
- Je hebt oog voor organisatie en streeft naar een foutloze administratie.
- Veiligheid, kwaliteit en milieu draag je hoog in het vaandel.
- Je bent vlot met pc’s en werkt goed met Outlook, Excel, Word, SAP enzovoort.
- Je hebt een goede operationele kennis van het Engels.
- Ervaring in een technische administratieve omgeving is een plus.
Wat biedt onze klant?
- Een marktconform loon, aangevuld met maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, fietsleaseplan, bonusplan en andere extralegale voordelen.
- Een stabiele werkgever met een collegiale en dynamische werksfeer.
Solliciteren