Job 2 van 2


Report this listing

Solliciteren



Allround HR medewerker (4/5de functie)


Functie

Ben jij een ervaren HR professional met een passie voor het begeleiden en ondersteunen van onze medewerkers? Ben je daaarnaast ook een krak in het verwerken van de personeelsadministratie? Misschien word jij dan onze allround HR medewerker!


  • Je bent het eerste aanspreekpunt van de medewerkers voor alle HR-gerelateerde vragen (sociale wetgeving, vakantie, verloven, HR processen,...
  • Samen met het sociaal secretariaat sta je in voor een correcte en tijdige loonadministratie.
  • Je verwerkt alle HR-administratie: tijdsregistratie, checklists in - en uitdiensten, arbeidscontracten, verzekeringen etc.
  • Je blijft op de hoogte van de actuele sociale wetgeving.
  • Je bent verantwoordelijk voor de werving en selectie van nieuwe medewerkers en zorgt voor een correcte onboarding.
  • Je volgt individuele HR-dossiers op en initieert evaluatie- en ontwikkeltrajecten.
  • Eventueel word je ook onze interne preventieadviseur (niveau 3) na het volgen van de nodige opleiding.

Jouw profiel

Profiel van de ideale kandidaat:

  • Uitstekende beheersing van het MS Office-pakket.
  • Minimaal een bachelor diploma en een 5-tal jaren ervaring in een in een soortgelijke functie.
  • Vloeiend in Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk (Goede kennis van het Frans is een pluspunt)
  • Zelfstandig en nauwkeurig kunnen werken.
  • Goede communicatieve en sociale vaardigheden, in staat om te adviseren, overtuigen en samen te werken met diverse partijen.
  • Proactieve en probleemoplossende mindset, flexibel, leergierig en stressbestendig.
  • In bezit van rijbewijs B.
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)

Aanbod

Wie zijn we?

Ons familiebedrijf Ralet bestaat sinds 1947. Met 3 generaties aan schoenervaring wil Ralet bijdragen aan het schoenengeluk van mensen die zelfbewust in het leven staan en graag verrast willen worden! Ons ruim assortiment kan je ontdekken in Knokke, Gent, Kortrijk, Sluis en op onze website.

Bij Ralet hebben we oog voor ieders persoonlijke schoonheid. Ook voor jou als nieuwe medewerker. We schenken onze medewerkers het volle vertrouwen, staan in voor jouw opleiding en waarderen jouw unieke inbreng.

Wat bieden wij jou?

Je komt terecht in een warm familiebedrijf waar we klanten en medewerkers met de glimlach ontvangen. We bieden jou een gevarieerde functie aangepast aan jouw ervaring en competenties. Je krijgt de kans om je te ontplooien en om opleidingen te volgen.

Uiteraard voorzien we een mooi loon en een uitgebreid pakket aan extra-legale voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, bonussysteem, een mooie personeelskorting, ...)


Solliciteren

Bruno Ralet
050 60 16 37
jobs@ralet.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht