Job 2 van 2


Report this listing

Solliciteren



HR-beheerder


Takenpakket:


HR-administratie:

  • Opvolgen van personeelsdossiers (contracten, verloven, ziekte, opleidingen).
  • Verwerken van tijdsregistratie en voorbereiden van de loonadministratie.
  • Ondersteunen bij rekrutering

Verzekeringen & administratie:

  • Beheer van alle bedrijfsverzekeringen (arbeidsongevallen, voertuigen, materieel, BA, …).
  • Aangiftes doen en schadedossiers opvolgen in overleg met de makelaar.
  • Communicatie met externe partners (verzekeraar, sociaal secretariaat, overheid).

Algemene ondersteuning:

  • Mee zorgen voor een vlotte administratieve organisatie op kantoor.


Profiel:

  • Je hebt enkele jaren ervaring in HR, payroll en verzekeringsadministratie (ervaring in de bouwsector is een plus).
  • Je bent het aanspreekpunt voor onze medewerkers met diverse HR-gerelateerde vragen: je verstrekt info en advies inzake sociale wetgeving, opname van tijdskrediet, verlof,…
  • Je waakt er over dat de systemen en procedures in overeenstemming zijn met de geldende operationele en wettelijke vereisten.
  • In samenwerking met het sociaal secretariaat sta je in voor een vlotte maandelijkse loonverwerking.
  • Je bent administratief sterk, nauwkeurig, georganiseerd en discreet.
  • Je kan vlot communiceren met collega’s, verzekeraars en externe partners.
  • Je werkt proactief en neemt graag initiatief om processen te verbeteren.
  • Je kan goed overweg met MS Office (Excel, Word, Outlook).
  • Je bent vlot tweetalig Nederlands-Frans


Wij bieden:

  • Een gevarieerde job met verantwoordelijkheid.
  • Een collegiaal team in een groeiend familiebedrijf.
  • Marktconform loon met extralegale voordelen.
  • Mogelijkheden tot opleiding en persoonlijke ontwikkeling.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht