Takenpakket:
HR-administratie:
- Opvolgen van personeelsdossiers (contracten, verloven, ziekte, opleidingen).
- Verwerken van tijdsregistratie en voorbereiden van de loonadministratie.
- Ondersteunen bij rekrutering
Verzekeringen & administratie:
- Beheer van alle bedrijfsverzekeringen (arbeidsongevallen, voertuigen, materieel, BA, …).
- Aangiftes doen en schadedossiers opvolgen in overleg met de makelaar.
- Communicatie met externe partners (verzekeraar, sociaal secretariaat, overheid).
Algemene ondersteuning:
- Mee zorgen voor een vlotte administratieve organisatie op kantoor.
Profiel:
- Je hebt enkele jaren ervaring in HR, payroll en verzekeringsadministratie (ervaring in de bouwsector is een plus).
- Je bent het aanspreekpunt voor onze medewerkers met diverse HR-gerelateerde vragen: je verstrekt info en advies inzake sociale wetgeving, opname van tijdskrediet, verlof,…
- Je waakt er over dat de systemen en procedures in overeenstemming zijn met de geldende operationele en wettelijke vereisten.
- In samenwerking met het sociaal secretariaat sta je in voor een vlotte maandelijkse loonverwerking.
- Je bent administratief sterk, nauwkeurig, georganiseerd en discreet.
- Je kan vlot communiceren met collega’s, verzekeraars en externe partners.
- Je werkt proactief en neemt graag initiatief om processen te verbeteren.
- Je kan goed overweg met MS Office (Excel, Word, Outlook).
- Je bent vlot tweetalig Nederlands-Frans
Wij bieden:
- Een gevarieerde job met verantwoordelijkheid.
- Een collegiaal team in een groeiend familiebedrijf.
- Marktconform loon met extralegale voordelen.
- Mogelijkheden tot opleiding en persoonlijke ontwikkeling.
Solliciteren