Job 12 van 39


Report this listing

Solliciteren



Internal Sales


Dit bedrijf is een toonaangevende distributeur van hygiëne- en schoonmaakproducten, met een sterke aanwezigheid in de zorgsector. Daarnaast levert het ook aan de educatieve sector, overheden, bedrijven en een netwerk van gespecialiseerde dealers. De firma maakt deel uit van een grotere groep en is de derde grootste speler op de Belgische markt in deze sector. Momenteel gaan zij op zoek naar een internal sales medewerker. Je bent het commercieel aanspreekpunt op de binnendienst voor je klanten. Samen met een toegewezen vertegenwoordiger ben jij verantwoordelijke voor een bepaalde regio en bijhorende klanten en prospecten. Je ben dé spil binnen het bedrijf, waar je klanten van A tot Z begeleidt met een uitstekende service. Dit betekent een zeer gevarieerd takenpakket! Zowel via mail als telefonisch ga je klantgericht tewerk. Je helpt bij offerte-opmaak, stemt voor de prijssetting af met je vertegenwoordiger en staat dagelijks in voor orderverwerking van meer dan 8000 producten. Is een product niet voorradig? Dan denk je graag commercieel mee met de klant om een pasklare oplossing te vinden. Maar daar stopt het niet. Transportopvolging, klachtenbehandeling, rapportage en goede nazorg zijn cruciaal voor de klanten. Zowel voor de vestiging in Aalter alsook in Turnhout zoeken ze een extra Internal Sales Medewerker. Een commercieel administratieve achtergrond geniet de voorkeur maar je persoonlijkheid zal primeren! Je hebt een sterke hands-on mentaliteit aangevuld met een commerciële mindset. Vlotte kennis van het Nederlands en een degelijke kennis van Frans is vereist om al je klanten op een professionele manier te woord te kunnen staan. Daarnaast heb je goede computervaardigheden en kan vlot overweg met Excel. Denk hierbij aan rapportering, draaitabellen, grafieken… Je hebt een creatief meedenkend vermogen om mee nieuwe ideeën te genereren. Zelfstandig werken is belangrijk maar teamspirit evenveel. Je kan nauw samenwerken met je toegewezen vertegenwoordiger om samen een uitmuntende klantenservice te voorzien. Je bent bereid om bij te springen bij een collega waar nodig. Bij dit bedrijf krijg je de kans om meteen een vast contract te tekenen, waardoor je vanaf dag één verzekerd bent van stabiliteit en zekerheid in je carrière. Je komt terecht in een enthousiast team van 3 tot 5 personen, waar samenwerking en collegialiteit hoog in het vaandel staan. Je werkt tijdens de standaard kantooruren in een 38-uren week, wat zorgt voor een goede werk-privébalans. Het salaris is bespreekbaar en wordt afgestemd op basis van je ervaring, zodat je een eerlijke beloning krijgt voor je inzet. Daarnaast geniet je van diverse extralegale voordelen, waaronder maaltijdcheques van €7 per dag, een... Rapporteren, Administratie, Samenwerken, Klachtenmanagement, Grafiek, Frans, Interne sales, Meedenkend, Nederlands, MS Excel, Klantendienst

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht