Job 2 van 6


Report this listing

Solliciteren



HR Officer


Functie

Voor een bedrijf in Zwevegem zijn we op zoek naar een HR officer. In deze functie sta je samen met een team van 5 personen in voor de verwelkoming van de nieuwe medewerkers. Je bent het eerste contact van nieuwe medewerkers en zorgt voor een vlotte opstart.

Jouw taken:

- Je bent het aanspreekpunt voor uitzendbureaus, VDAB en andere diensten

- Je bent verantwoordelijk voor de werving en selectie van toekomstige medewerkers:

Vacatures publiceren

Wervingscampagnes ontwikkelen

Beoordelen van de ontvangen sollicitaties

Telefonische screening van kandidaten

Interview inplannen met afdelingsverantwoordelijken

Deelnemen aan ontwikkelingsprojecten van de HR-afdeling

Bedrijfsprofiel:

Het bedrijf is een groeiend familiebedrijf met een 40-tal winkels in Wallonië. Zij bieden een uitgebreid gamma aan lifestyle-, huishoud-, en interieurartikelen aan.

Jouw profiel

- Je hebt een sterke interesse in personeelsbeheer en menselijk contact

- Je hebt relevante ervaring in een vergelijkbare functie

- Je spreekt Nederlands en Frans

- Je werkt zelfstandig

Een gevarieerde job in een dynamische omgeving. Een moderne werkomgeving.

  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • De activiteiten van een team coördineren

Aanbod

Een gevarieerde job in een dynamische omgeving.

Een moderne werkomgeving.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht