Job 2 van 3


Report this listing

Solliciteren



Administatief bediende


Functie

Als Consulent ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten. Je onthaalt deze op kantoor met dienstencheques of helpt hen telefonisch verder. Je beantwoordt vragen en adviseert hen. Complexe vragen of problemen bespreek je eerst met je kantoorverantwoordelijke.

Je schrijft nieuwe klanten in en brengt alles in orde op administratief vlak.

Je bent ook het eerste aanspreekpunt voor sollicitanten en huishoudhulpen. Je bouwt een professionele band met hen op. Je beantwoordt vragen en maakt concrete afspraken. Je informeert de huishoudhulpen over hun rechten en plichten. Je informeert nieuwe huishoudhulpen over de werkwijze en de verwachtingen.

Als consulent zal je instaan voor een goede planning van de huishoudhulpen en klanten.

Je contacteert klanten met voorstellen en volgt afwezigheden van huishoudhulpen op.Je voorziet vervanging indien nodig en zorgt ervoor dat huishoudhulpen geen openstaande uren hebben.

Je staat in voor de voorbereiding van de loonadministratie. Je controleert de prestaties en controleert of alle cheques gevalideerd zijn. Je volgt ook betalingsachterstand op.

Je voorziet alle nodige documenten van de huishoudhulpen met dienstencheques (contracten, bijlagen,aansluitingen extra-legale voordelen, etc.).

  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)

Solliciteren

Kardasz Anna
0487423033
anna@qualityofservice.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht