Job 14 van 78


Report this listing

Solliciteren



support trainer


Ben je een technisch talent dat energie krijgt van het analyseren van complexe vraagstukken? Deel je graag jouw kennis met anderen? Dan wacht er bij ons een afwisselende, uitdagende job op jou!

Wie zijn wij?

Bij STILL combineren we het beste van technologie, innovatie en service . Als toonaangevende leverancier van interne logistieke oplossingen brengen we heftrucks, magazijntechnologie, software en dienstverlening samen tot één slim geheel. Met meer dan 100 jaar expertise , 9.000 collega's wereldwijd en als onderdeel van de internationale KION Group marktleider in Europa – bouwen we elke dag aan de logistiek van de toekomst.

België Wijnegem

Waarom werken bij STILL?

Financieel sterke, internationale organisatie met een lokale, familiale sfeer
Mensgerichte cultuur gebaseerd op de KION-waarden: Integrity, Collaboration, Courage & Excellence
Flexibele werkuren + mogelijkheid tot home office
Veel autonomie, doorgroeimogelijkheden en continue opleiding
Informele teammomenten
Jaarlijkse tevredenheidsenquête voor medewerker met tastbare verbeteracties


Jouw rol: Technical Support Medewerker & Trainer

Een supergevarieerde functie waarin je jouw technische expertise én communicatietalent ten volle kan inzetten.

Deze rol omvat twee kerntaken :

1. Technical Support

Je ondersteunt collega's én klanten bij technische vragen:

  • Je helpt klanten, Service Engineers, techniekers (op de baan en in de werkplaats), backoffice en planning per telefoon of mail
  • Je analyseert technische problemen en zoekt samen naar oplossingen
  • Je verdiept je in onze technologieën: van elektro-mechanica, hydraulica en pneumatica tot digitale en softwarematige systemen
  • Indien nodig ga je mee ter plaatse bij klanten om complexe situaties op te lossen

2. Training & Kennisoverdracht

  • Je volgt regelmatig “train-the-trainer”-opleidingen in Duitsland of online
  • Je organiseert en verzorgt technische opleidingen voor onze techniekers
  • Je speelt een actieve rol in kennisontwikkeling binnen het team

Het team

Je maakt deel uit van ons Technical Support & Engineering Team , een hecht team van een 5-tal collega's.
In de eerste weken krijg je:

  • een grondige kennismaking met al onze afdelingen
  • technische opleidingen en intensieve “training on the job”
  • begeleiding van jouw manager, die zijn expertise met plezier met jou deelt

We zoeken iemand die energie krijgt van techniek én samenwerken.

  • Bachelor in een technische richting of gelijkwaardige technische ervaring
  • Ervaring als technieker of technical support medewerker/engineer
  • Je deelt graag kennis en staat graag in contact met mensen
  • Communicatief, leergierig en proactief
  • Klant- en servicegericht
  • Vlotte kennis van Nederlands en goede kennis Engels (Frans/Duits = pluspunt)

Herken jij jezelf hierin? Dan leren we je heel graag kennen!


Een job met veel autonomie, verantwoordelijkheid en groeikansen – én natuurlijk een sterk pakket voordelen:

  • Aantrekkelijk vast salaris
  • Bedrijfswagen + tankkaart
  • Laptop & smartphone
  • 20 vakantiedagen + 14,5 ADV-dagen
  • Hospitalisatie- en groepsverzekering
  • Ecocheques
  • Home office + vergoeding
  • Grondig onboardingtraject
  • Permanente interne en externe opleidingen
  • (Internationale) carrièrekansen binnen de KION Group

Selectieprocedure

Na je sollicitatie nemen we contact op voor een eerste telefonische screening.

Zijn we allebei enthousiast, dan maken we een afspraak voor een interview.

Tijdens het eerste gesprek bij Still, maak je kennis met Danny – General manager en Ann - HR Manager. Daarna volgt snel een 2de gesprek met de Technical Manager.

Hebben we een match? Dan volgt er snel een concreet voorstel.

Het hele proces kan rond zijn op 3 weken.


Engineering, Planning, Kennisoverdracht, TAL, Duits, SEN, Elektromechanica, Back Office, Training, Samenwerken, Engelse taal, Hydrauliek, Frans, Nederlands

JBRP1_BE

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht