Bij
Probis
geloven we in professionele en persoonlijke groei. Met een pragmatische en open blik – en daarnaast heel veel goesting – denken, doen en groeien we al meer dan 30 jaar mee met publieke, zorg- en welzijnsorganisaties. Wij geloven in de kracht van organisaties die bouwen aan een sterke en warme samenleving. Met een empathische en praktijkgerichte aanpak bieden we advies, interim-management, training en selectiediensten. Zo helpen we organisaties bij hun missie en medewerkers bij het aanscherpen van hun competenties en het ontdekken van hun talenten.
Jouw rol
Voor ons team
Interim Management
zoeken we een
freelance interimmanager openbaar domein & technische Dienst
voor tijdelijke opdrachten binnen lokale besturen en non-profitinstellingen. Wil jij met jouw expertise een positieve impact maken en organisaties vooruithelpen? Dan leren we je graag kennen
Als freelance interimmanager neem je tijdelijk de leiding over een
dienst/afdeling openbaar domein of technische dienst
binnen een lokaal bestuur of publieke organisatie. Je zorgt voor de aansturing van medewerkers en garandeert een efficiënte en kwalitatieve uitvoering van de dienstverlening en geplande projecten.
Je taken kunnen onder meer bestaan uit:
Wat breng jij mee?
Wat typeert jou?
Wat bieden wij jou?
Klaar om mee te bouwen aan sterke organisaties? We horen graag van je
Alles duidelijk en meteen enthousiast?
Bezorg je motivatiebrief en CV via het online sollicitatieformulier.
Vragen of nog twijfels?
Heb je vragen rond de inhoud van de functie? Stel ze gerust aan onze collega Chris De Bock door te bellen naar of mail naar
.
Heb je vragen rond de procedure? Mail onze collega Jolien via
– we maken graag tijd voor je