Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Klantendienstmedewerker Extra@Home


Functie

Extra@Home België distribueert 6 dagen per week, dagelijks ± 700 à 1100 zendingen. Om al deze leveringen tot een goed einde te brengen, hebben we een flexibele en zelfstandige klantendienst nodig. Zij zijn het aanspreekpunt voor alle problemen die bezorgers tijdens hun rit kunnen tegenkomen, en hebben ook dagelijks contact met tal van klanten en consumenten. Ze zijn dus een zeer belangrijke schakel in het proces van de klanttevredenheid.

Jouw verantwoordelijkheden?

  • Jij bent het aanspreekpunt voor chauffeurs die zich afmelden na hun rit. Je controleert en verwerkt enkele administratieve zaken.

  • Je ondersteunt en controleert chauffeurs op het gebruik van onze tools, hun gereden ritten, eventuele rechtzetting van fouten, …

  • Dagelijks opvolgen van de onderlinge contacten tussen afzender, bezorgers en consumenten. Alle mogelijke problemen welke de leveringen van Extra@Home kunnen beïnvloeden, komen als eerste bij de klantendienst terecht. Het vereist dan ook een grote mate van zelfstandig werken, om deze taak op een goede manier uit te kunnen voeren.

  • Je zorgt dat alle papieren, scanners en pinapparaten op de juiste manier worden meegegeven.

  • Je controleert de inkomende remboursbedragen.

  • Je controleert de bezorgers en spreekt hun aan indien ze hun taken niet volgens de Extra@Home normen uitvoeren, om zodoende een goede kwaliteit te waarborgen.

  • Je controleert dagelijks de klanttevredenheid door contact met de consumenten, vervoerders en bezorgers, waarbij je het doel hebt om een zo hoog mogelijke NPS score te helpen verwezenlijken.

  • Tot slot ben je verantwoordelijk dat er geen onbevoegden aanwezig zijn op het kantoor.

Je werkt van dinsdag tot en met zaterdag van 6u - 14u15

Jouw profiel

Wat breng jij mee?

  • Aantoonbare eerste ervaring in het commerciële werkveld op bachelor werk- en denkniveau.

  • Gedegen communicatieve en onderhandelingsvaardigheden, service-en klantgericht.

  • Je bent een analytisch en nauwkeurig type.

  • Goede kennis van Frans en Engels is een vereiste.

  • Bekend met administratieve systemen Outlook, Word, Excel etc.

  • Doortastend,  ondernemend en stressbestendig.

  • Verantwoordelijkheidsgevoel en ervaring met klantencontact.

  • Resultaat- en teamgericht.

  • Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • Klanten: Bedrijven

Aanbod

Wat bieden wij jou?

  • Aantrekkelijk salaris met uitstekende voorwaarden; maaltijdcheques na 6 maanden, ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering

  • Laptop

  • Voltijdse werkweek

  • Dynamische werkomgeving in een groeiende markt

  • Veel ruimte voor eigen initiatief

Solliciteren