Je coördineert het project vanaf de aanvraag van de klant tot de uiteindelijke levering.
Je biedt managementondersteuning door inkomende offerteaanvragen te verwerken.
Je bent verantwoordelijk voor het berekenen van prijzen, het opstellen en verzenden van offertes, en het administratief opvolgen ervan.
Je staat klaar om vragen van klanten te beantwoorden en je neemt actief deel aan overleg met het ontwerp- en technisch bureau over producten en mogelijke aanpassingen.
Je registreert de inkomende orders in het ERP-systeem.
Tot slot monitor je bestellingen en stel je facturen op.
Jouw profiel
Wie ben jij?
Idealiter beschik je over een bachelor of gelijkwaardig door ervaring
Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden
Je bent een administratieve duizendpoot
Je bent stressbestendig en je kan je flexibel opstellen
Je bent klantgericht
Je beschikt over een probleemoplossend vermogen
Je beheerst de talen Nederlands, Frans en Engels
De bestelling (beschikbaarheid van producten, leveringstermijn, behandeling van klachten, ...) en de klanten (getrouwheidsacties, tevredenheidsenquêtes, aanmaningen, ...) opvolgen
Aanbod
Na de interimperiode, een voltijdse tewerkstelling binnen een aangename en dynamische werkomgeving met enthousiaste collega's
Een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen (maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, bedrijfswagen met tankkaart, ...)