Job 1 van 4


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Officer


Voor onze hub in Aalst zijn we op zoek naar een Customer Service Officer


In deze commerciële back office functie ben je verantwoordelijk voor de commerciële

en administratieve ondersteuning van bestaande en potentiële klanten in nauwe samenwerking met de account managers.


Over Phoenix Contact Bij Phoenix Contact werk je samen met een team van visionairs die bouwen aan een duurzamere toekomst. Vanuit onze passie voor technologie creëren we oplossingen voor elektrificatie, netwerken en automatisering – met één doel: duurzame energie toegankelijk maken voor iedereen.


Eerlijkheid, vertrouwen en samenwerking vormen de kern van onze bedrijfscultuur. We geven mensen de vrijheid om te ondernemen en hun eigen pad uit te tekenen. Onze medewerkers zijn dan ook onze grootste kracht.


Je hebt:

  • ervaring in een commerciële administratieve functie
  • een uitstekende kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans en het Engels
  • een goede kennis van de courante MS Office toepassingen
  • kennis van SAP is een pluspunt
  • inzicht in logistieke & commerciële processen
  • leervermogen
  • een “can do” – mentaliteit


Je bent:

  • commercieel
  • klantgericht
  • nauwkeurig
  • flexibel en stressbestendig
  • proactief
  • contactvaardig


Je kan:

  • creatief denken (inventiviteit)
  • regels en afspraken nakomen
  • je aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
  • plannen (= ordenen)
  • zelfstandig en nauwkeurig werken met de nodige team spirit


Je taken:

  • administratieve afhandeling van inkomende klantenvragen
  • opmaken en opvolgen van commerciële prijsoffertes
  • ondersteunen van het order entry team (EDI, eshop Order2ERP)
  • opvolgen van levertermijnen bij leveranciers



Aanbod:

  • Phoenix Contact is een stabiel, financieel onafhankelijk en gezond bedrijf in volle expansie.
  • Je krijgt diverse interne trainingen vooraleer je in je functie start.
  • Je krijgt verantwoordelijkheid en ruimte om jezelf verder te ontwikkelen.
  • Je krijgt een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen zoal een bonusregeling, een groeps- en hospitalisatieverzekering.


Klaar om mee te bouwen aan de toekomst? Stuur je cv en motivatiebrief naar Martine Deventer, HR Manager België (mdeventer@phoenixcontact.be).

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht