Partena Professional, expert in Human Resources en ondernemerschap, is één van de grootste Belgische bedrijven die georganiseerd is volgens het collaboratief bestuurmodel. Autonomie en verantwoordelijkheid, wendbaarheid en innovatie zijn vandaag onze sleutelwoorden.
Ter versterking van ons team zijn we momenteel op zoek naar een Accountant Desk Advisor PrC. Je klanten zijn accountants/boekhouders en jij bent het aanspreekpunt voor hun sociaal secretariaat: Partena Professional.
Je werkt vanuit een kantoor het dichtstbij jouw woonplaats (1x per maand vanuit het kantoor van Brussel)
Wat verwachten we van jou?
Wat bieden we aan?
Flexibiliteit en balans werk/privé:
Telewerk (teamregeling) en glijdende werkuren (na jouw opleiding)
Competitief en aantrekkelijk salarispakket:
Contract onbepaalde duur + eindejaarspremie + dubbel vakantiegeld
Ontwikkelingsmogelijkheden
Je krijgt niet alleen kansen binnen je eigen team, maar je kunt ook doorgroeien binnen het bedrijf, omdat je deel uitmaakt van een groep van ongeveer 1.800 werknemers. Naast je kernfunctie krijg je ook de kan andere rollen te vervullen. Tot slot hebben we onze eigen 'Academy', waar je trainingen en workshops kunt volgen om je kennis en vaardigheden te verbreden.
Sollicitatieprocedure
Word jij onze nieuwe collega? Solliciteer nu en vertel ons wat jou motiveert
De kracht van onze teams bestaat uit de kwaliteiten van onze collega's. Het is de diversiteit van onze teams die de kracht van onze diensten is.