Job 3 van 3


Report this listing

Solliciteren



Marketing project coördinator museumpas


Functie

Jouw missie


Als Marketing Coördinator zorg je samen met je collega’s voor het bedenken en het implementeren van marketingacties & campagnes, met als doel de museumpas te verkopen aan bestaande & nieuwe pashouders. Je zet museumPASSmusées in de markt als de sleutel tot meer dan 240 Belgische musea en als het ideale cadeau voor vrienden en familie.

Je verantwoordelijkheden


Je bent verantwoordelijk voor het implementeren, evalueren en optimaliseren van het marketingplan, zowel online als offline.



We voorzien geen afgelijnd takenpakket, want dat bouwen we graag samen met jou uit. Onderstaande bouwstenen vormen alvast de basis.


Marketingprojecten bedenken & uitvoeren

  • Je denkt mee over de conceptuele en creatieve uitwerking van campagnes, zoals online advertentiecampagnes om de verkoop te boosten, het organiseren van een PR-stunt om persbereik te behalen, e-mailmarketingcampagnes binnen het huidige klantenbestand, evenementen en wedstrijden organiseren, enzovoort.

  • Je neemt het projectmanagement van die projecten autonoom op: een heldere planning opstellen, taken coördineren & helpen uitvoeren (samen met grafici, copywriters, product manager, interne & externe stakeholders) en de deadlines nauw bewaken.

  • Je onderhoudt duurzame relaties met al je partners, behoudt het overzicht en zorgt dat gemaakte afspraken nagekomen worden.

  • Bij alles wat je doet staat impact behalen centraal.


Administratieve ondersteuning

  • Je maakt bestelbonnen en volgt facturen op.

  • Je bestelt en stuurt marketingmateriaal uit naar musea en partners (bv. e-mailmarketing, online banners, affiches en campagnemateriaal naar musea, (media)partners, enz...).


Heldere rapportering

  • Net zoals je je projectplan uitwerkt en meetbare doelen stelt, volg je ook achteraf je campagnes op. Je zorgt daarbij voor duidelijke inzichten en rapportering op basis van de inzichten die je onder andere uit onze dashboards haalt. Zo meten we samen wat goed is en wat nog beter kan.


Varia

  • Enkele keren per jaar ben je mee aanwezig op evenementen.

  • Je helpt mee met het opzetten van marktonderzoek/surveys om onze pashouders beter te leren kennen.

  • Administratie & opvolging budgetoverzicht zijn een deel van het pakket, je zorgt dat dat nauwgezet opgevolgd wordt.

Jouw profiel

  • Je hebt een diploma marketing of communicatie en hebt minimum 3 jaar ervaring met projectcoördinatie binnen een marketingafdeling. Uiteraard wil je nog veel bijleren op de werkvloer.

  • Je kan zeer goed plannen en prioriteiten stellen. Jij weet hoe je een duidelijk projectplan en draaiboek opstelt en opvolgt en de deadlines bewaakt.

  • Je houdt van zowel tactisch en creatief meedenken als van operationeel zaken uitrollen. Je werkt zelfstandig, maar stemt af wanneer nodig. Je apprecieert constructieve feedback en herwerkt in een vingerknip.

  • Als projectbeheerder ben je een organisatorische duizendpoot en weet je in gevarieerde omstandigheden het hoofd koel te houden en het overzicht te bewaren.

  • Je bent een sterke communicator met een positieve mindset en bent sterk in probleemoplossend en analytisch denken.

  • Je bent gepassioneerd door (digitale) communicatie, marketingtrends en nieuwe technologieën.

  • Je hebt affiniteit met en interesse in cultuur- en vrijetijdscommunicatie, en je bent misschien wel een echte museumliefhebber.

  • Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en het Frans, en dit zowel mondeling als schriftelijk.

  • Interne diensten adviseren en technisch ondersteunen bij hun communicatieacties
  • Schriftelijke, visuele of audiovisuele communicatieproducten uitwerken
  • De communicatie voorbereiden (inhoud verzamelen, evalueren, selecteren, opstellen, ...)
  • De logistieke uitvoering van communicatieacties, -producten en -dragers plannen (verspreiding, expositie, distributie, …)
  • De kwaliteit van de verspreide informatie controleren
  • Een partnernetwerk uitbouwen
    Informatie over de sector, reglementeringen, technische informatie en mediaverslaggeving opvolgen
  • Publicrelationsacties, informatieverspreiding en promotieacties opzetten

Aanbod

Een contract van onbepaalde duur (arbeidsduur 4/5 of 5/5). Werk bij een jonge, dynamische organisatie in hartje Brussel (Kanaal/Dansaert). Marktconform loon in overeenstemming met je ervaring en competenties, maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, interessante verlofregeling en gratis woon-werkverkeer met openbaar vervoer. Daarnaast geniet je van vele leuke extra’s, zoals teambuildings, opleidingen en sporadisch een plezant feestje ;-)

Solliciteren

Welslau Frederik
frederik.welslau@publiq.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht