Job 2 van 3


Report this listing

Solliciteren



personeelsmedewerker/interne preventieadviseur


Functie

Personeelsmedewerker

- Je bent verantwoordelijk voor een correctie verwerking van de personeelsdossiers, in samenwerking met het sociaal secretariaat. Je maakt actief deel uit van het team administratie.

- Je controleert en volgt de tijdsregistratie, loonadministratie en extralegale voordelen (maaltijdcheques, verzekeringen,…) nauw op.

- Je adviseert en ondersteunt leidinggevenden en bent het aanspreekpunt voor medewerkers wat betreft personeelsadministratie.

- Je draagt zorg voor een kwalitatieve mondelinge en schriftelijke rapportage, communicatie.

- Je blijft op de hoogte van arbeidswetgeving, onderneemt actie om de personeelsadministratie conform regelgeving te houden en medewerkers te informeren

Interne preventieadviseur

- Je bent onze verbindingspersoon met externe partners op vlak van preventie, veiligheid en gezondheid.

- Je werkt mee aan het preventie-, beschermings- en welzijnsbeleid van de organisatie

- Je werkt documenten ter ondersteuning van het preventie-, beschermings- en welzijnsbeleid uit

- Je neemt een scharnierrol op zeker ook in communicatieve zin zowel intern als in contact met externe instanties

Jouw profiel

We zijn op zoek naar een collega die bij voorkeur:

- Je beschikt over een diploma bachelor/graduaat in HR of gelijkwaardig door ervaring.

- Je hebt een goede kennis van de sociale wetgeving.

- Je hebt een grondige kennis van payroll.

- Je wordt uitgedaagd door het nemen van verantwoordelijkheid.

- Je bent nauwkeurig en discreet.

- Je kan vlot overweg met MS Office en bent vlot in het aanleren en gebruiken van nieuwe softwaretoepassingen

- Je bent vlot in schriftelijke en mondelinge communicatie.

- Je beschikt over goede organisatorische en administratieve vaardigheden.

- Kennis van Protime en interne preventie is een pluspunt.

  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)

Aanbod

- Een contract bepaalde duur (19u/week) , met kans op contract onbepaalde duur na positieve evaluatie.

- Een deeltijdse betrekking van 19 uur

- Een correcte verloning volgens IFIC 15 onder PC 331

- Toekenning van aantoonbare anciënniteit binnen de sector

- Een hospitalisatieverzekering en woon-werkverkeer

- Een interessante verlofregeling met gradueel extra verlof volgens leeftijd

- Gerichte opleidingsmogelijkheden om de functie kwaliteitsvol op te nemen

- Een inspirerende werkplek in een bruisende omgeving binnen een groeiende organisatie

- Ruimte voor initiatief in het verder uitbouwen van de werking

- Een gemotiveerd en dynamisch team

Solliciteren

Nancy Vandeweyer
016/31 99 99
nancy.vandeweyer@passant.be

Solliciteren