Job 14 van 15


Report this listing

Solliciteren



Medisch secretaresse


Functie

Om de groei binnen onze Dierenkliniek Orion in Herentals op te vangen zijn we op zoek naar een Medisch secretaresse !

Dierenkliniek Orion is een modern uitgeruste praktijk die staat voor kwalitatieve diergeneeskunde en is inmiddels een vaste waarde in hartje Kempen. We zijn gevestigd in Herentals en ondersteunen een 300-tal verwijzende dierenartsen en doen daarbuiten 5% eerstelijns-diergeneeskunde. Om een goede continuïteit en verzorging van onze patiënten te verzekeren zijn we op zoek naar een leuke collega die als medisch secretaresse ons team van dierenartsen en assistenten kan ondersteunen.

Wil je alvast een kijkje nemen in onze praktijk? Klik dan op
deze link

Wat zijn de uitdagingen?
  • Je zal worden tewerkgesteld aan de balie van onze kliniek en bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.
  • Je zal (spoed)oproepen aannemen met de bedoeling deze op een zo geschikt mogelijk moment in te plannen in de agenda van een 10-tal aanwezige dierenartsen. Je stelt telefonisch een aantal gerichte vragen om de situatie van de patiënt in te schatten en vult alle informatie van klant en patiënt correct aan in een digitale tool.
  • Je zorgt voor een interactieve communicatie met de klanten in de wachtzaal, informeert hen, stelt hen gerust. Je verwijst hen door naar een van de consultatieruimtes en zal na consult de klant op een correcte manier verder afhandelen. Je neemt betalingen aan en stemt af met de klant of er nog extra zaken nodig zijn.
  • Je verzorgt mee de verkoop van voeding n supplementen en geeft advies waar nodig. Tevens zal je instaan voor het uitvoeren van bestellingen en voor de orde en netheid van de wachtruimte en de balie.
  • Je staat tevens in voor de verwerking van mails en stuurt deze indien nodig door naar de juiste arts.
  • Door jouw professionele en persoonlijke aanpak zorg je mee voor een uitmuntende klantentevredenheid.

Jouw profiel

  • Je zal worden tewerkgesteld aan de balie van onze kliniek en bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.
  • Je zal (spoed)oproepen aannemen met de bedoeling deze op een zo geschikt mogelijk moment in te plannen in de agenda van een 10-tal aanwezige dierenartsen. Je stelt telefonisch een aantal gerichte vragen om de situatie van de patiënt in te schatten en vult alle informatie van klant en patiënt correct aan in een digitale tool.
  • Je zorgt voor een interactieve communicatie met de klanten in de wachtzaal, informeert hen, stelt hen gerust. Je verwijst hen door naar een van de consultatieruimtes en zal na consult de klant op een correcte manier verder afhandelen. Je neemt betalingen aan en stemt af met de klant of er nog extra zaken nodig zijn.
  • Je verzorgt mee de verkoop van voeding n supplementen en geeft advies waar nodig. Tevens zal je instaan voor het uitvoeren van bestellingen en voor de orde en netheid van de wachtruimte en de balie.
  • Je staat tevens in voor de verwerking van mails en stuurt deze indien nodig door naar de juiste arts.
  • Door jouw professionele en persoonlijke aanpak zorg je mee voor een uitmuntende klantentevredenheid.
  • Medisch-administratieve informatie verzamelen over de dienstverlening van de organisatie
    De conformiteit van de gecodeerde gegevens controleren
  • Medische handelingen factureren en de betaling innen
    Aangifte doen van de medische handelingen bij de sociale zekerheidsinstellingen, ziekenfondsen, ...
  • De planning en de agenda van de arts bijhouden
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

  • Een full time (of 4/5e) contract van onbepaalde duur met een loonpakket bestaande uit een brutoloon aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques.
  • Je zal werken in daguren van maandag tot vrijdag in een 38 uren stelsel.
  • Je komt terecht in een uitdagende job binnen een ambitieus jong team dat graag de tijd neemt voor leuke team activiteiten.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht