Job 2 van 3


Report this listing

Solliciteren



ADMINISTRATIEF MEDEWERKER personeels- en loonadministratie (50%)


Functie

  • Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van onze personeelsadministratie: je zorgt ervoor dat personeelsdossiers up-to-date zijn, bereidt contracten voor, je houdt afwezigheden en ziektes bij en kan individuele rechten van het personeel berekenen (vb. verlofdagen, opzegtermijn,...).

  • Maandelijks zorg je voor de voorbereiding van de loonverwerking, en dit in overleg met ons sociaal secretariaat Acerta. Je bent tevens het eerste aanspreekpunt voor ons sociaal secretariaat en zorgt ervoor dat ze over alle info beschikken die nodig is om de loonverwerking correct uit te voeren (vb. aanwezigheden, aanpassingen tewerkstellingsbreuken,...).

  • Je volgt dossiers rond arbeidsongevallen op.

  • Je bent een aanspreekpunt voor jouw collega’s en kan basisvragen rond rechten, verlof, verloning,... beantwoorden.

Jouw profiel

  • Je hebt praktische kennis van sociale wetgeving of je bent bereid dit op korte termijn eigen te maken. Een eerdere ervaring in loon- of personeelsadministratie is een troef.

  • Je kan werken met de nodige informaticatoepassingen of kan je deze vlot eigen maken. Voor onze loonverwerking werken we met Acerta via de tool Acerta Connect Pro.

  • Je reflecteert op je professionele functioneren en staat open voor feedback.

  • Je kan werken met en hebt inzicht in cijfers.

  • Je werkt nauwkeurig en punctueel.

  • Je bent betrouwbaar en discreet.

  • Je bent bereid om je af en toe te verplaatsen naar een andere TO-dienst in functie van werkoverleg.

  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)

Aanbod

  • Een deeltijdse tewerkstelling van 19 uur per week via een contract van onbepaalde duur. Ook iets minder uren (minimaal 15u of 40%) is bespreekbaar, meer uren zijn helaas niet mogelijk. Je komt terecht in een team van 3 medewerkers. Jouw werkuren kunnen flexibel ingevuld worden in onderling overleg.

  • Verloning volgens barema IFIC-12 (cfr. PC 330: voltijds brutoloon €2848,61 indien geen ervaring, voltijds brutoloon van €4022,96 indien 35 jaar ervaring), inclusief een volledige 13e maand en eindejaarspremie.

  • Daarnaast heb je recht op een aantrekkelijke fietsvergoeding of terugbetaling van je woon-werkverkeer en maaltijdcheques. 50%

  • Een aantal extra verlofdagen bovenop de wettelijke vakantie in functie van jouw leeftijd.

  • Een fijne werkplek bij het lokale team van Tele-Onthaal Limburg, op een locatie met parkeermogelijkheid in het centrum van Hasselt (op 15 minuten wandelen van het station) en de mogelijkheid om soms thuis te werken.

  • Een professionele omkadering in een zorgzame en stimulerende werkomgeving. Je mag rekenen op de nodige coaching, interne en externe opleiding om je in jouw functie te ondersteunen.

Solliciteren

Sophie Beckers
011227767
vacature@tele-onthaal.be

Solliciteren