Over ons
Wij zijn een dynamische onderneming die zich voornamelijk richt op Building Services en Projectmanagement. Ons team heeft het afgelopen jaar grote stappen gezet waardoor we op zoek zijn naar een Bouwkundig Administratief Bediende die ons helpt de administratieve processen soepel te laten verlopen terwijl we blijven groeien.
Wat ga je doen?
Als administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van de dagdagelijkse administratieve processen, waarbij je bijdraagt aan een efficiënte en vlotte werking van ons bedrijf.
Ben je goed met cijfers, werk je nauwkeurig en heb je oog voor detail? Dan is deze functie wellicht iets voor jou!
Je werkzaamheden omvatten onder andere:
- Verwerken van inkomende en uitgaande post, mails,…
- Bijhouden en archiveren van administratieve gegevens in ons systeem.
- Ondersteunen bij het opstellen van rapportages, PID Dossiers en facturatie.
- Het verzorgen van de administratie rondom de inventaris, inkoop- en verkooporders.
- Telefonisch en per e-mail klant- en leverancierscontact onderhouden.
- Ondersteuning bij maand afsluiting.
- Diverse ad-hoc administratieve en organisatorische taken.
Wat verwachten wij?
- Ervaring in een bouwkundig administratieve functie is een pluspunt, maar we geven ook graag kansen aan gemotiveerde starters.
- Goede kennis van MS Office (Excel, Word, Outlook,…)
- Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail.
- Je bent flexibel en kunt goed werken in een snel veranderende omgeving.
- Je bent een proactieve en zelfstandige werker en denkt mee in oplossingen.
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden en werkt graag in teamverband.
Wat bieden wij?
- Een uitdagende en veelzijdige functie in een groeiende organisatie.
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
- Marktconform salaris afhankelijk van de ervaring.
- Flexibele werktijden.
- Een collegiale, energieke werksfeer in een professioneel team.
Solliciteren