Job 1 van 3


Report this listing

Solliciteren



Assistent Account Manager


Functie

Om ons Sales Team te versterken, zijn we op zoek naar een Assistent Sales Manager - Fulltime - Gevestigd in Antwerpen

Verantwoordelijkheden

Als assistent van de Sales Manager ben jij uiteraard gericht op een uitstekende klantenservice. Jouw bijdrage bevordert het functioneren van de Salescategorie en draagt bij aan het behalen van de verkoopsdoelstellingen.

Hierin is geen enkele dag hetzelfde, wel kan je volgende taken verwachten:

  • Up-to-date houden van alles data mbt deze klanten oa prijzen, verkooporders en contracten.

  • Je gaat steeds mee op zoek naar manieren om de samenwerking te optimaliseren, zo bereid je jaarlijkse meetings met hen voor, implementeer je mee verbetertrajecten en strategieën.

  • Je assisteert de Salesmanager bij het voorbereiden van productfiches, prijslijsten, tenders enz.

  • Door jouw analyses zien we duidelijk patronen en kunnen we de resultaten nog beter interpreteren.

  • Je assisteert bij het bekomen van een optimale voorraad en leveringen voor jouw klanten, bewaakt de juiste leveranciers- en productmix. Ook bij traaglopende voorraad ga je proactief aan de slag.

  • Je volgt de samenwerking van met onze klanten tot in detail op als een SPOC bij je the one to call, van aanvraag tot en met de correcte facturatie.

Jouw profiel

  • Je kan terug vallen op een Master diploma in een economische richting of kan terugvallen op soortgelijke ervaring.

  • Je hebt een hands on mentaliteit

  • Je spreekt vloeiend Nederlands, Engels, en Frans

  • Je hebt sterke schriftelijke en verbale communicatievaardigheden

  • Je kunt met verschillende mensen samenwerken

  • Als een goede coördinator heb je een echt helicopterview, én kan gemakkelijk inzoomen om zo ook alle details te doen kloppen.

  • Je kunt aantonen dat je over onze kerncompetenties beschikt. Deze zijn: samenwerken - probleemoplossend - resultaatgericht - zin voor initiatief - vlot kunnen werken in digitale systemen.

  • Je kunt je identificeren met onze kernwaarden voor mensen: Wederzijds respect tonen - Streven naar langdurige & duurzame relaties - Zoeken naar verbeteringen - Transparant zijn - Bijdragen tot een aangename werkomgeving

  • Key accounts van de organisatie opvolgen
    Het klanten-/prospectenpotentieel analyseren
  • Informatiestromen binnen de commerciële dienst uitwerken (vergaderingen, nota's, richtlijnen, ...)
    Informatie uitwisselen met de commerciële medewerkers
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen

Aanbod

  • Werken in een interessante wereldwijde industrie en een financieel solide organisatie

  • Mogelijkheid om je aankoop- en onderhandelingsvaardigheden en kennis te tonen en te ontwikkelen in een open omgeving met vlakke hiërarchieën, flexibiliteit en snelle beslissingen

  • Mogelijkheid tot interactie met internationale contacten

  • Deel uitmaken van een geweldig team en een ambitieus bedrijf

  • Genieten van een werkplek met een verscheidenheid aan taken, een brede scope & interessante projecten

  • Potentieel om meer verantwoordelijkheden op te nemen

  • Een aantrekkelijk verloningspakket in overeenstemming met de vaardigheden en ervaring die je meebrengt

  • Interessante producten en extra's voor het personeel

Overseas is een zeer ambitieus bedrijf met de wens om sterk en snel te groeien. We streven ernaar de beste te zijn in onze branche. Om dit te bereiken willen we toptalenten aan boord halen.

Kan jij ons overtuigen van jouw toptalent en ben je op zoek naar een uitdagende baan? Solliciteren kan via onderstaande button. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog vragen hebt, via jobs@overseas.be.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht