Job 3 van 3


Report this listing

Solliciteren



Assistent Category Manager (m/v/x)


Functie

Om ons Purchase Team te versterken, zijn we op zoek naar een Assistent Category Manager FMCG - Fulltime - Gevestigd in Antwerpen

Verantwoordelijkheden

Als assistent van de category manager is je voornaamste verantwoordelijkheid om samen met hem te zorgen voor een feilloze samenwerking met onze leveranciers van productmix tot factuur.

Hierin is geen enkele dag hetzelfde, wel kan je volgende taken verwachten:

  • Up-to-date houden van alles data m.b.t. deze leveranciers o.a. prijzen, productlijsten, contracten, productdocumentatie.

  • Je gaat steeds mee op zoek naar manieren om de samenwerking te optimaliseren, zo bereid je jaarlijkse meetings met hen voor, implementeer je mee verbetertrajecten en strategieën.

  • Je assisteert de Category manager bij het voorbereiden van prijsbepalingen en reconciliaties.

  • Je assisteert bij het bekomen van een optimale voorraad, bewaakt de juiste leveranciers- en productmix. Ook bij traag lopende voorraad ga je proactief aan de slag.

  • Je volgt de samenwerking van met onze leveranciers tot in detail op, tot en met de correcte facturatie.

Jouw profiel

  • Je kan terug vallen op een Master diploma in een economische richting of kan terugvallen op soortgelijke ervaring.

  • Je hebt een hands on mentaliteit

  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels, kennis van Frans is een pluspunt

  • Je hebt sterke schriftelijke en verbale communicatievaardigheden

  • Je kunt met verschillende mensen samenwerken

  • Als een goede coördinator heb je een echt helicopterview, én kan gemakkelijk inzoomen om zo ook alle details te doen kloppen.

  • Je kunt aantonen dat je over onze kerncompetenties beschikt. Deze zijn: samenwerken - probleemoplossend - resultaatgericht - zin voor initiatief - vlot kunnen werken in digitale systemen.

  • Je kunt je identificeren met onze kernwaarden voor mensen: Wederzijds respect tonen - Streven naar langdurige & duurzame relaties - Zoeken naar verbeteringen - Transparant zijn - Bijdragen tot een aangename werkomgeving

  • De bevoorradingsbehoeften van de onderneming identificeren en de markt van de leveranciers en producten prospecteren of analyseren
  • Gegevens actualiseren (markttendensen, nieuwe producten, referenties van de leveranciers, ...)
  • De leveranciers en producten evalueren (audits, tevredenheidsenquêtes, staalname, ...) en verbeteringen voorstellen
  • De uitvoering van de aankoopcontracten tot aan de betaling opvolgen (hoeveelheid, kwaliteit, leveringstermijnen, ...)
  • De aankoopstrategie van een onderneming uitwerken of verder uitbouwen
  • Prijzen en leveringstermijnen van producten onderhandelen met de leveranciers

Aanbod

  • Werken in een interessante wereldwijde industrie en een financieel solide organisatie

  • Mogelijkheid om je aankoop- en onderhandelingsvaardigheden en kennis te tonen en te ontwikkelen in een open omgeving met vlakke hiërarchieën, flexibiliteit en snelle beslissingen

  • Mogelijkheid tot interactie met internationale contacten

  • Deel uitmaken van een geweldig team en een ambitieus bedrijf

  • Genieten van een werkplek met een verscheidenheid aan taken, een brede scope & interessante projecten

  • Potentieel om meer verantwoordelijkheden op te nemen

  • Een aantrekkelijk verloningspakket in overeenstemming met de vaardigheden en ervaring die je meebrengt

  • nteressante producten en extra's voor het personeel

Overseas is een zeer ambitieus bedrijf met de wens om sterk en snel te groeien. We streven ernaar de beste te zijn in onze branche. Om dit te bereiken willen we toptalenten aan boord halen.

Kan jij ons overtuigen van jouw toptalent en ben je op zoek naar een uitdagende baan? Solliciteren kan via onderstaande knop.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog vragen hebt, via jobs@overseas.be.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht