Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Coördinator Customer Care & Operations Support


Out of Use is een toonaangevend specialist in IT Asset Disposition (ITAD) en e-mobility met een sterke focus op circulaire economie, hergebruik en waarde maximalisatie.


Als Teamlead Customer Care & Operations Support speel je een sleutelrol in dit proces. Je leidt een team dat klantendienst, transportplanning en inside sales combineert en zorgt ervoor dat alle schakels – van ophaling en datavernietiging tot remarketing en hergebruik – naadloos op elkaar aansluiten. Je draagt bij aan onze missie: de levensduur van waardevolle materialen verlengen en maximale waarde creëren voor klanten, partners en het milieu.


Kerntaken

  • Leidinggeven en coachen: Aansturen en ontwikkelen van drie teamleden, zodat zij optimaal bijdragen aan de totale ontzorging van onze klanten door klanttevredenheid, efficiëntie en responstijden te perfectioneren.
  • Operationele coördinatie: Afstemmen van prioriteiten binnen transport, klantenservice en salesondersteuning, in nauwe samenwerking met logistiek en operations.
  • Procesoptimalisatie: Signaleren van knelpunten in klant- en logistieke processen en implementeren van verbeteringen die bijdragen aan betrouwbaarheid, schaalbaarheid en duurzaamheid.
  • Waarde maximaliseren: Zorgen dat de afhandeling van IT- en e-mobility-assets steeds gericht is op veilig databeheer, optimaal hergebruik en maximale financiële opbrengst.
  • Klantgerichtheid: Opvolgen van KPI’s zoals klanttevredenheid, responstijden en planningsprestaties, met focus op betrouwbare service en transparante communicatie.
  • Commerciële samenwerking: Ondersteunen van sales en marketing bij klantcampagnes, onboarding van nieuwe klanten en acties die onze unieke propositie in de markt versterken.
  • Rapportage en strategie: Rapporteren aan de Operations Manager en afstemmen met de Commercial director over strategische verbeteringen en marktinzichten.


Profiel

  • Minstens 5 jaar ervaring in een leidinggevende of coördinerende rol in een B2B Customer care omgeving.
  • Zeer goede kennis Engels en Frans. Duits is een pluspunt.
  • Sterke people skills: je kan teamleden motiveren, coachen en richting geven.
  • Organisatietalent en procesmatig inzicht, met gevoel voor prioriteiten.
  • Klantgerichte en oplossingsgerichte mindset, met oog voor zowel commerciële als operationele belangen.
  • Affiniteit met logistiek, IT-hardware, datavernietiging en circulaire processen
  • Ervaring in ITAD, remarketing of e-mobility is een pluspunt.
  • Proactief, analytisch en resultaatgericht ingesteld.


Wat wij bieden

  • Een uitdagende en afwisselende functie binnen een innovatief en groeiend bedrijf.
  • Ruimte voor persoonlijke groei en technische ontwikkeling.
  • Een competitief salaris en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.
  • Een inspirerende werkomgeving met gedreven en enthousiaste collega's.
  • Mogelijkheden om bij te dragen aan duurzame en milieuvriendelijke oplossingen.


Waarom Out of Use?

  • Je werkt mee aan de circulaire economie door IT-apparatuur en e-mobility-assets een tweede leven te geven.
  • Je krijgt impact in een groeiend bedrijf dat innovatie en duurzaamheid centraal stelt.
  • Je komt terecht in een dynamisch team met korte communicatielijnen en ruimte voor eigen initiatief.
  • Je helpt organisaties waarde te maximaliseren uit hun afgeschreven hardware en zo samen bij te dragen aan een duurzamere wereld.


Interesse?

Stuur je cv en motivatie naar hr@outofuse.com

📍 Out Of Use nv – Lochtemanweg 40, 3580 Beringen

📞 +32 (0)11 27 10 78

Solliciteren