Job 4 van 4


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker planning


Functie

Tien jaar geleden trokken wij als new kids on the block onze stoute schoenen aan met één doel: brandbeveiliging zo eenvoudig mogelijk te maken .

We zijn echter nog lang niet uitgeblust. Meer nog: nu wordt het pas écht interessant . We hebben onze schoenen opgepoetst en onze ambitieuze groeiplannen liggen voor ons.

Om die plannen te realiseren hebben we mensen nodig die ons hierbij kunnen helpen. Mensen die geloven dat een uitzonderlijke service en eenvoud de sleutels zijn tot succes. Mensen die samen met ons willen verder groeien. Mensen die ervan houden om de challenger te zijn en durven dromen van meer.

Overtuigd?

Goed, want om onze plannen te realiseren zoeken we een enthousiaste administratief planner.

----------------------------------

Je rol?

Samen met Bieke vorm je het kloppende hart van onze services en speel je een essentiële rol in het organiseren en plannen van onze diensten.

Geloof ons, geen enkele dag zal identiek zijn, maar hier vind je alvast een korte beschrijving.

Efficiënte planning met heldere administratie
Een goede planning begint bij een correcte administratie. Je zorgt voor een correcte set-up van onze nieuwe klanten en hebt een neus voor nauwkeurigheid. Je communiceert met bestaande klanten via mail en telefoon over aanpassingen aan contracten en stopzettingen . Als alle informatie op punt staat, begint het échte werk.

Na een doorgedreven opleiding zorg je voor een efficiënte en effectieve planning . Daarbij hou je rekening met de beschikbaarheid van technici en de wensen van de klant. Als de werken zijn uitgevoerd, factureer je in enkele klikken de uitgevoerde werken. Daarbij communiceer je altijd transparant met onze klanten zodat ze nooit voor een verrassing komen te staan. Zodra iemand klant is, zorg je er samen met de techniekers voor dat de klant tevreden blijft.

Collega’s ondersteunen
Naast de planning hou je wel van een streepje polyvalentie en teamwerk . Daarom help en ondersteun je ook je collega’s met diverse administratieve, maar essentiële taken. Je zorgt voor het operationeel houden van het wagenpark , het voorbereiden van werkzaamheden voor technic i, het r egelen van goederenafhalingen door technici, het o nderhouden van communicatie met het magazijn , en je denkt proactief mee over hoe we onze diensten kunnen verbeteren.

--------------------------------------

Jouw profiel

Wat er nog belangrijk is voor ons:

  • Je helpt graag collega’s en klanten.
  • Je bent leergierig en ambitieus.
  • Je kan vlot en open communiceren met je collega’s en klanten.
  • Je houdt ervan om dingen af te werken.
  • Je werkt gestructureerd en hebt oog voor detail
  • Je wordt helemaal blij van een efficiënte planning.
  • Technische ondersteuning bieden bij de selectie van leveranciers of onderaannemers
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • De uitvoering van de interne en in onderaanneming uitgevoerde activiteiten met betrekking tot de goederenbehandeling, de opslag en het transport controleren
  • De conformiteit van bestellingen, verzendingen of leveringen controleren

Aanbod

Waarom je niet moet twijfelen:

  • Een aantrekkelijk salarispakket, inclusief maaltijdcheques & hospitalisatieverzekering.
  • Na je opleiding kan je ook thuiswerken.
  • Een Torfs schoenenbon (ook wij steunen lokale, Belgische ondernemers) ter waarde van €250 waarmee je alvast stoute schoenen kan kopen.
  • Dé mogelijkheid om echt te groeien en bij te dragen tot het succes van het bedrijf.
  • Wij zijn dé challenger in de markt. Bij challengers is het zelden saai.

Solliciteren

Kristof
0488407799
kristof.sals@ofpg.eu

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht