Notariaat Notadux is gelegen in een groene omgeving te Grobbendonk en makkelijk bereikbaar te voet, met de wagen of de fiets. Voor wie met de wagen komt is er parkeerplaats voorzien. Bij ons kom je terecht in een spontaan team bestaande uit 4 notarissen en 22 medewerkers die een gezonde mix van leeftijd en talenten vertegenwoordigen. Samen werken we in een aangename werkomgeving, een modern en groeiend kantoor met divers cliënteel en een grote variatie aan dossiers. Individuele ontplooiing, betrokkenheid en team spirit zijn de kernwaarden van ons kantoor. Functieomschrijving Zoek je naar een job dicht bij huis, met afwisseling en verantwoordelijkheid? Heb je graag contact met mensen? Beschik je over goede administratieve vaardigheden? Aarzel dan niet en solliciteer nu! Ons team verwelkomt je graag als nieuwe collega.
Je rol
In de rol van medewerk(st)er geef je administratieve ondersteuning aan je collega’s en aan de notarissen, en dit vooral in vastgoeddossiers:
- je identificeert nieuwe cliënten en creëert hun dossiers digitaal;
- je plant afspraken in voor de notarissen en de juristen;
- je volgt de centrale mailbox van de vastgoeddossiers mee op;
- je ondersteunt collega’s met administratieve taken en staat hen bij in de voorbereiding van dossiers;
- je zorgt voor het aanmaken en up-to-date houden van cliëntendossiers in Acta Libra en andere software;
- je voert eerste opzoekingen in dossiers uit en verzamelt de benodigde gegevens bij cliënten.
Wij bieden
- (bij voorkeur) een voltijds contract van onbepaalde duur;
- een afwisselende, verantwoordelijke en boeiende job met rechtstreeks contact met het cliënteel;
- een correct loon in overeenstemming met je ervaring en verantwoordelijkheden;
- talrijke voordelen eigen aan de sector en aan het kantoor: maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, aanvullend pensioenplan, verzekering inkomensverlies, eindejaarspremie, CAO-premie, verplaatsingsonkosten en ecocheques;
- een aangename werkomgeving, voorzien van alle tools om in de beste omstandigheden te kunnen werken;
- diverse opleidingsmogelijkheden en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
- groepsactiviteiten met collega's;
- een werkplek waar je vlot kan parkeren of veilig je elektrische fiets kan stallen.
Profiel - idealiter heb je een opleiding rechtspraktijk gevolgd;
- je hebt bij voorkeur reeds ervaring als administratief medewerker;
- je kan zelfstandig werken en functioneert goed in teamverband;
- je bent perfect Nederlandstalig en je hebt een kennis van Frans en Engels, waarin je mondeling op professionele wijze kunt communiceren;
- je bent vertrouwd met standaard IT-tools (Microsoft Office) en bent bereid nieuwe informaticatoepassingen aan te leren (kennis van Acta Libra is een pluspunt maar zeker geen vereiste);
- je bent verantwoordelijk, discreet, nauwkeurig, stipt, ordelijk en georganiseerd;
- je communiceert graag met mensen;
- je hebt een open, vriendelijke en cliëntgerichte persoonlijkheid.
Aanbod
Solliciteren