Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



All-round marketeer (jobstudent/ student-ondernemer)


Functie

Over HRmag

HRmag is een jong mediabedrijf dat zich focust op het vertellen van ervaringen en verhalen op het gebied van HR. Goeie storytelling en entertainment staat bij ons centraal. Dat wil zeggen, geen saaie, academische verhalen over professor x die een onderzoek over y heeft gedaan. Nee, wij focussen ons op verhalen vertellen met emotie zoals "Emma werd gevraagd om 100 mensen te ontslaan, hier is wat er door haar hoofd ging". Safe to say we're not always safe .

We zijn altijd op zoek naar gemotiveerde mensen die zich bezig willen houden met het opzetten en faciliteren van events, goede copywriters en marketeers die weten wat het verschil is tussen "10 posts op social media" en "als ik deze post 'zo' aanpak ga ik mensen net genoeg teasen om te klikken".

Wat is jouw missie?

Ben jij een marketingstudent met zin voor ondernemen? Iemand die ownership durft te nemen en die zich verder wil verdiepen in het volledige domein van marketing (strategisch, digitaal, events, enz.)?

Dan is deze rol als allround marketeer wellicht iets voor jou!

HRmag, een media-startup gevestigd in Mechelen, heeft als ambitie om de grootste HR-community van Europa te creëren. Onze strategie om dit te bereiken omvat zowel contentcreatie als het organiseren van boeiende (digitale) evenementen. Om die uitbouw verder te ondersteunen zijn we op zoek naar een gedreven marketingstudent uit de omgeving die 1 tot 2 dagen per week beschikbaar is. We zoeken iemand die niet alleen op korte termijn wil bijdragen, maar ook bereid is om zich op lange termijn te committeren aan dit spannende project.

Waarom hier en niet ergens anders?

Je gaat werken onder Aaron, onze CEO, die zelf een brede ervaring heeft in marketing en sales. Je krijgt de kans om onder zijn leiding als ondernemer de kneepjes van het vak te leren. Dat maakt dit de perfecte rol voor iemand die op korte termijn veel wil leren en/of van plan is om ooit een eigen bedrijf te starten.

Verder zijn we nog een kleine organisatie, wat betekent dat de juiste persoon hier veel vrijheid krijgt om zijn of haar eigen ding te doen (zolang het in lijn ligt met onze doelen uiteraard ). We werken veel op locatie in Antwerpen en Mechelen, maar na een positieve inwerkperiode kun je ook gewoon vanuit huis werken.

Klinkt goed?

Laat je gegevens achter en we nemen graag contact met je op om een kennismakingsgesprek in te plannen!

  • Een netwerk van partners, leveranciers en dienstverleners opbouwen en onderhouden
  • Een cateringformule bedenken en voorstellen
  • Een bestek opmaken, intekenen op een aanbesteding
  • Het werk van leveranciers of dienstverleners controleren
  • Evenementen organiseren voor: Professionals
  • Communicatieacties over het evenement opstellen
  • De administratieve stappen voor het evenement uitvoeren (formaliteiten, toestemmingen, ...)
  • De logistiek van het evenement organiseren en de betrokken leveranciers en dienstverleners coördineren
  • Een klanten- of prospectenbestand uitwerken

Solliciteren

Aaron Pollet
0474 89 79 71
Aaron@nimium.be

Solliciteren