Job 3 van 4


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Representative


Ben jij een enthousiaste en klantgerichte professional met een passie voor logistiek? Heb je ervaring in transportation customer service en ben je klaar om je vaardigheden toe te passen in een dynamische omgeving? Dan hebben we de perfecte kans voor jou!


Als customer service transport medewerker ben je de schakel tussen onze klanten, transportpartners en interne teams. Je zorgt ervoor dat alle logistieke processen soepel verlopen en dat onze klanten tevreden zijn. Je bent communicatief sterk, oplossingsgericht en hebt oog voor detail.


Een logistiek leider


Bij Neovia combineren we een rijk verleden met de ondernemersgeest van een snel evoluerend bedrijf. Onze omgeving is wendbaar, dynamisch en snel - een plek waar de vaardigheden en ideeën van elke medewerker worden gewaardeerd. We zijn er trots op samen te werken met enkele van 's werelds meest toonaangevende bedrijven om hun bedrijf vooruit te helpen.


Bij Neovia Genk sluit je je aan bij een 90-tal competente collega's die altijd klaar staan om elkaar te helpen. We zijn trots op onze multiculturele omgeving en onze gemoedelijke, maar dynamische sfeer waar we niet alleen samenwerken, maar ook uitblinken in plezier maken. Je rapporteert aan de Office Supervisor die tevens gebaseerd is in Genk.


Wat ga je doen?


Als Customer Service Transport Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je zorgt voor een vlotte communicatie en opvolging van transportorders. Je staat in nauw contact met chauffeurs, rederijen en andere betrokken partijen om ervoor te zorgen dat de transporten soepel verlopen. Daarnaast behandel je klachten en vragen van klanten op een professionele manier.


Taken en verantwoordelijkheden:

  • Beantwoorden van logistieke vragen van de klant.
  • Dagelijkse communicatie met de klant over geplande transporten.
  • Opvolgen van transportorders van begin tot eind.
  • Coördineren met de logistieke afdeling (operations).
  • Verwerken van documenten en certificaten.
  • Boeken van transporten bij afgesproken rederijen of transporteurs.
  • Klachtenbehandeling en probleemoplossing.
  • Facturen nauwkeurig nakijken en behandelen.
  • Wie zoeken wij?

    • Je hebt ervaring in een klantgerichte functie, bij voorkeur binnen de transportsector.
    • Je bent communicatief sterk en kan goed samenwerken.
    • Kennis van facturatie.
    • Administratieve vaardigheden en nauwkeurigheid zijn essentieel.
    • Kennis van douanedocumenten is een pluspunt.
    • Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een zeer goede kennis van het Engels. Alle communicatie verloopt in het Engels.
    • Flexibiliteit en stressbestendigheid zijn zeer belangrijk in deze rol.

    Solliciteren

    Meer banen van je zoekopdracht