· Je bent verantwoordelijk voor het online en offline marketing- en communicatiebeleid.
· Je vertaalt dit beleid naar een concrete planning met creatieve acties en campagnes, gericht op het bestaande publiek en op nieuwe publieken en doelgroepen.
· Je analyseert campagnes, advertenties en content, rapporteert duidelijk en stuurt bij waar nodig.
· Je ontwikkelt en beheert de CRM-toepassingen in functie van de customer journey en klantensegmentatie.
· Je ontwikkelt en onderhoudt een netwerk van (media)partners.
· Je beheert het marketing- en communicatiebudget.
· Je leidt en coacht je collega’s van het marketing- en communicatieteam.
· Je hebt een diploma communicatie/marketing of bent gelijkwaardig door ervaring.
· Je hebt minstens 3 jaar relevante werkervaring.
· Je bent creatief en kan snel overweg met nieuwe technologieën.
· SEO, SEA, content-marketing, socialmedia-marketing, e-mail-marketing, Google Analytics en Ads hebben geen geheimen voor jou.
· Je kan werken met of bent bereid je grondig in te werken in onze plannings- en softwarepakketten (Ticketmatic, Yesplan, Peppered).
· Je hebt inzicht in de opbouw en structuur achter een website.
· Je bent een heldere communicator met een enthousiaste en positieve houding.
· Je hebt een uitgesproken interesse in de cultuursector.
· Je komt terecht in een aantrekkelijke, dynamische, culturele omgeving en in een team van gemotiveerde en betrokken collega's.
· Je werkt volgens een voltijds bediendecontract van onbepaalde duur.
· Je werkt overdag in een vast uurrooster met glijdend begin- en einduur.
· Je ontvangt een uitgebreid pakket extralegale voordelen (hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, maaltijdcheques, eindejaarspremie, extra vakantiedagen, fietsvergoeding).
· Gedeeltelijk telewerk is mogelijk.
· Je wordt verloond volgens de barema’s van de cao Podiumkunsten.
Je start zo snel mogelijk.
Ilse Calcoen
09/3236106
ilse.calcoen@debijloke.be