Job 7 van 7


Report this listing

Solliciteren



Accountant


Functie

WAT HOUDT JE JOB IN?

Als Accountant neem je een ondersteunende functie op voor de verschillende entiteiten en het hoofdkantoor. Volgende taken behoren onder meer tot jouw verantwoordelijkheden:

  • Fungeren als aanspreekpunt voor de praktijkverantwoordelijken en beheren van de finance mailbox;
  • Opvolgen van bestellingen, controleren van facturen en instaan voor de verdere boekhoudkundige verwerking;
  • Doorlopen van de facturatieflow en wekelijks voorbereiden van de betalingen;
  • Voorbereiden van de commissieberekeningen en behartigen van de boekhoudkundige verwerking van de payroll;
  • Assisteren van onze praktijken met het voldoen aan alle wettelijke verplichtingen;
  • Voorbereiden, verwerken en controleren van de maandafsluitingsprocessen;
  • Opvolgen en goed documenteren van de dossiers;
  • Optreden als contactpersoon voor de banken en de externe boekhouders.

Jouw profiel

WAT ZIJN JOUW TROEVEN?

  • Je behaalde een master of bachelor in een financiële of economische richting;
  • Je hebt een eerste relevante werkervaring;
  • Je bent bedreven in MS Office en andere softwarepakketten. Ook nieuwe programma’s ontdek je graag en gretig;
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands. Kennis van het Frans en Engels zijn pluspunten;
  • Half werk? Daar ben je allergisch voor. Je werkt gestructureerd alsook zeer nauwkeurig en steekt spontaan een tandje bij om deadlines te behalen;
  • Je gaat analytisch te werk en blinkt uit in resultaatgerichtheid;
  • Je bent dynamisch en weet je flexibel aan te passen aan een snel veranderende omgeving;
  • Verantwoordelijkheden schrikken je niet af en het ownership dat bij deze functie hoort spreekt jou enorm aan;
  • Je springt vlot om met de hedendaagse digitale platformen en trekt mee de kaart van vernieuwing en verbetering.
  • De constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden
  • Commissielonen berekenen
    De commerciële resultaten controleren en verantwoorden
  • De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
    De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
  • Domein: Algemene boekhouding

Aanbod

WAT HEBBEN WIJ JE TE BIEDEN?

  • Een contract voor een voltijdse tewerkstelling;
  • Een ondersteunende, gevarieerde en uitdagende job door de diversiteit aan entiteiten;
  • Een gedreven team met collega’s die elkaar ondersteunen en waar kennisdeling centraal staat;
  • De kans om mee te groeien met de snel evoluerende organisatie en gaandeweg meer verantwoordelijkheid op te nemen;
  • Glijdende werktijden en mogelijkheid tot thuiswerk zorgen voor flexibiliteit en een gezonde work/life balans;
  • 5 extra vakantiedagen per jaar;
  • Een aantrekkelijk brutosalaris met maaltijdcheques, ecocheques, een nettovergoeding, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, bedrijfswagen en eindejaarspremie. Ook een bedrijfswagen met tankkaart behoort tot de mogelijkheden.

Solliciteren

Lien Baert
0484/396931
jobs@minttandartsen.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht