Een allround operationele marketeer moet een breed scala aan vaardigheden en kennis bezitten, van creatieve contentcreatie tot analytische data-analyse, en moet in staat zijn om strategisch en operationeel bij te dragen aan de groei en het succes van de organisatie.
De uitdaging
Marketingstrategie en -planning: Ontwikkelen en inplannen van marketingacties die aansluiten bij de bedrijfsdoelstellingen.
Campagnemanagement: Opzetten en beheren van diverse marketingacties, zowel online als offline. Dit kan inhouden:
Digitale Marketing: Beheersen van digitale marketingtools zoals google analytics, de native meta en linkedin analyse-platformen en mailprogramma’s(flexmail/selligent).
Analyse en Rapportage: Analyseren van marketingdata om de effectiviteit van campagnes te beoordelen en rapporteren over de ROI en andere prestatie-indicatoren.
Merkontwikkeling en -beheer: Onderhouden en ontwikkelen van de merkidentiteit en zorgen voor consistente merkbeleving over alle marketingkanalen. (‘de lat’ bewaken en huisstijl-gebruik monitoren)
Opvolgen van offertes aan nieuwe klanten en op basis van deze feedback rapporteren aan de bestuurders.
Afspraken inplannen bij nieuwe klanten voor de bestuurders
Copy:
Design:
Organisatorisch:
Diplomatisch:
Je krijgt verantwoordelijkheden binnen een functie en de kans initiatief te nemen om zo, samen met het bedrijf, te blijven groeien;
Je werkt van maandag tot en met donderdag van 7.30 u. tot 16.30 u. en op vrijdag van 7.30 u. tot 14.10 u.
Je komt terecht in een gezond bedrijf dat je zekerheid bied;
Je werkt een leuke omgeving met toffe collega's;
Marktconform loon;
Maaltijdcheques;
Christis kristof
089856928
boekhouding@merofix.be