Je ontwikkelt, coördineert en implementeert initiatieven gericht op het verhogen van inkomsten uit particuliere fondsen.
Je gaat op zoek naar potentiële nieuwe donateurs.
Je bouwt het donateurstraject verder uit om langdurige steun van individuen te stimuleren.
Je beheert de mailboxen en zorgt voor een uitstekende dienstverlening via telefoon, e-mail en post.
Je draagt bij tot de productie van fondsenwervingsmateriaal zowel offline als online. Jouw creatieve input wordt gewaardeerd.
Je bouwt een vertrouwensrelatie op met onze schenkers en sympathisanten.
Je beheert de databank en zorgt voor updates al naargelang de behoeften.
Je organiseert ontmoetingsmomenten zoals bezoeken en evenementen voor onze schenkers en sympathisanten.
Je coördineert en monitort campagnes voor Straatfondsenwerving (F2F).
Je bent verantwoordelijk voor de opvolging en het beheer van de Telemarketing.
Jouw profiel
Opleiding & Ervaring
Je hebt bij voorkeur een diploma bachelor in communicatie, marketing of bedrijfsbeheer
Je hebt bij voorkeur 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie, waaronder ervaring met fondsenwerving.
Geen vereist diploma, maar wel de nodige kennis en ervaring? Dan kom je zeker in aanmerking
Plus punten
Ervaring in een internationale NGO of op het gebied van ontwikkelingssamenwerking
Ervaring met de organisatie van evenementen.
Je bent in het bezit van een rijbewijs B.
Competenties
Werken in een team trekt je aan, je bent een echte Teamplayer.
Je kent het CRM-programma (Odoo) en je kan er mee werken.
Je bent sterk in informatie analyseren, zaken organiseren en plannen.
Je slaagt erin om op een heldere manier informatie over te brengen naar een breed publiek
Je kan autonoom werken en durft initiatief nemen.
Je bent stressbestendig en empathisch en kan je stijl aanpassen aan de verschillende doelgroepen.
Je beschikt over commerciële reflexen en kan probleemoplossend denken en handelen.
Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en kan mensen enthousiasmeren en activeren. Spreken in het openbaar is voor jou geen probleem.
Je bezit een uitstekende kennis van het Nederlands en Frans.
Publicrelationsacties, informatieverspreiding en promotieacties opzetten
Een partnernetwerk uitbouwen
Informatie over de sector, reglementeringen, technische informatie en mediaverslaggeving opvolgen
De communicatie voorbereiden (inhoud verzamelen, evalueren, selecteren, opstellen, ...)
Meewerken aan presentaties, lezingen, geleide bezoeken voor klanten, partners, …
Aanbod
Een uitdagende functie in een dynamische
medische NGO.
Het hoofdkantoor bevindt zich in de
aangename
Europese wijk.
Centraal en Luxemburg station
bevinden zich op wandelafstand.
Naargelang je kennis en ervaring krijg je een
aantrekkelijk marktconform loon met tal van extralegale
voordelen
zoals groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, etc… (neem contact op met het wervingsteam op hr@memisa.be voor meer informatie)
Een contract van
onbepaalde duur.
Gunstige verlofregeling:
wettelijke 20 dagen aangevuld met 12 ADV dagen.
Twee dagen per week
Telewerk.
Tweejaarlijks korte
buitenlandse missies
om onze plaatselijke teams te ondersteunen.
De kans om je
talenten en vaardigheden
verder te ontwikkelen en relevante opleidingen te volgen.