Job 6 van 10


Report this listing

Solliciteren



Compensation & Benefits Officer


Functie

Wat ga je doen?
Heb jij oog voor mensen én cijfers & heb je zin om een belangrijke rol te spelen in het succes van MSC? Dan ben jij onze ideale Compensation & Benefits Officer.

Als Compensation & Benefits Officer ben je mee verantwoordelijk voor de verdere uitbouw en invulling van een professionele HR-organisatie waarbij het welzijn van de medewerkers centraal staat. Je maakt deel uit van het HR-team en werkt dagelijks samen met de HR Officer en de Comp & Ben Manager aan wie je rapporteert.

Wat betekent dit nu concreet? Je staat mee in voor een accurate maandelijkse loonverwerking op basis van wijzigingen in het personeelsbestand (opvolging loopbaanonderbrekingen, tijdskrediet, wijzigingen in werkregimes, educatief verlof, wijziging in familiale situaties, woon-werkvergoedingen, afwezigheden, etc.). Dit betekent dat je ook personeelsdossiers gaat opstarten en opvolgen & de loonverwerking van A-Z uitvoert (opmaak sociale documenten, verzekeringen, maaltijd/eco-cheques, fietsleaseplan, etc.). Voor onze medewerkers en management ben je een aanspreekpunt voor allerlei sociaaljuridische vragen en advies.

Je hebt oog voor verbetering van bestaande HR-processen, -systemen en -communicatie en neemt met plezier deel aan diverse Comp & Ben-projecten: optimalisatie loonpakketten, functieclassificaties, opstart nieuwe entiteiten etc. Ook voor rapporteringen draai je je hand niet om: je slaagt er probleemloos in om uiteenlopende payroll- en informatierapporteringen op te maken.

Jouw profiel

Wie ben je?
Je hebt een bachelor- of masterdiploma (bij voorkeur een opleiding Boekhouden, Rechtspraktijk of Personeelswerk).
Je hebt 3 à 5 jaar ervaring in payroll (bij voorkeur in een sociaal secretariaat).
Je hebt ervaring met het introduceren en implementeren van nieuwe Comp & Ben processen.
Je hebt kennis van en interesse in sociale wetgeving.
Je hebt een passie voor cijfers en loonverwerking (Acerta Connect).
Je functioneert perfect in een omgeving waarin geen enkele dag hetzelfde is: you get the job done.
Je beschikt over goede sociale vaardigheden in combinatie met de nodige discretie, integriteit en diplomatie.
Je staat ervoor open om je takenpakket en verantwoordelijkheden op (middel)lange termijn uit te breiden.
Je bent geduldig en stressbestendig.
Je bent analytisch ingesteld en hebt oog voor detail.
Je bent hands-on, proacief en service-minded.
Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en Engels.
Je kan zowel zelfstandig als in team werken.

  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren

Aanbod

Wat bieden we jou?
De mogelijkheid om deel uit te maken van onze MSC Family waar een familiale sfeer gecombineerd wordt met een professionele aanpak en een no-nonsense mentaliteit! Je team van ervaren collega’s dompelt je direct onder in onze cultuur en maakt je wegwijs in je functie. Work-life balance? Die zit helemaal goed dankzij onze flexibele uren. Hou wel af en toe nog een (voor)avondje vrij voor onze afterwork activiteiten of een drankje met de collega’s. Ten slotte kan je rekenen op een marktconforme verloning, aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, ecocheques, bijkomende vakantiedagen, …) en de mogelijkheid om jezelf aan de hand van opleidingen continu te blijven ontwikkelen.

Solliciteren

Estée Van Lee
BEL-careers@msc.com

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht