Job 3 van 3


Report this listing

Solliciteren



Administratieve allround medewerker


Functie

Administratief HR medewerker (m/v/x/) – 20 u – vervangingscontract

Je houdt van een afwisselend takenpakket en bent sterk in administratie

Je hebt kennis van sociale weteving, sociaal secretariaat Acerta,

Je hebt een cijfermatig inzicht en een goede kennis van Excel

Je bent vertrouwd met of bent bereid om op korte termijn de gangbare applicaties binnen de organisatie te verwerven (eCQare, Protime)

Je beantwoordt telefoons en verwijst correct door

Je bent een teamspeler, je ondersteunt collega’s en directie

Je bent klantvriendelijk, integer, discreet, flexibel, communicatief en leergierig

Je werkt nauwkeurig en oplossingsgericht

Je functioneert zowel autonoom als in teamverband

Je hebt ten minste een diploma secundair onderwijs of hoger

Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands

Je werkt in een warm team in een groene omgeving.

Loon volgens barema PC 319.01

Fietsvergoeding

Indiensttreding: onmiddellijk

  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Solliciteren

Mario Haine
03 460 11 50
jobs@ritmica.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht