Job 4 van 4


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker sociale dienst


Functie

Jouw nieuwe job:

Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega met organisatorische skills die graag gestructureerd en nauwkeurig werkt en taken nauwgezet opvolgt. Zo maak je dagelijks het verschil voor de cliënten van de sociale dienst.

Je wordt ingezet op de cel Welzijn waar je de maatschappelijk werkers administratief ondersteunt in de uitvoering van de genomen beslissingen van het Bijzonder Comité voor de Sociale Dienst (BCSD). Je functioneert dus goed in team, maar zelfstandig kunnen werken is ook een must.

Je bent stressbestendig en laat je niet uit het lood staan door zaken die soms tegelijkertijd op je af kunnen komen. Prioriteiten leggen is voor jou geen probleem, want je scheidt moeiteloos hoofdzaak van bijzaak.

Kennis van de OCMW-wetgeving is een pluspunt (maar beschik je hier niet over, dan kom je met een mooie portie leerbereidheid ook al ver). Je neemt hierin geen afwachtende houding maar waakt volgens het vier-ogenprincipe actief mee over de correcte toepassing van de wetgeving.

Klaar om er in te vliegen? Dit is wat je zal doen in de functie:

  • Administratieve ondersteuning bieden aan de maatschappelijk werkers in de uitvoering van beslissingen van het BCSD.
  • Verantwoordelijk voor o.a. de correcte ingave en uitbetaling van het leefloon, alsook de aangifte naar de overheid toe
  • Werken met het Officepakket (Word – Excel – Outlook) en specifieke functiegerichte programma’s
  • Via beurtrol met de collega’s het onthaal op de site verzorgen inclusief zaterdagpermanentie (1 à 2 maal per jaar).

Jouw profiel

Dit vind je leuk om te doen

  • Mensen met bepaalde noden administratief ondersteunen
  • Doelgericht en nauwkeurig werken
  • Pro-actief handelen en prioriteiten stellen
  • Flexibel en zelfstandig werken
  • Samenwerken met toffe collega’s
  • Werken in een lokaal bestuur, met lokale noden en opportuniteiten

Hier herken jij jezelf in

  • Je bent minstens in het bezit van een diploma secundair onderwijs.
  • Je wil je inzetten op administratief vlak voor kwetsbaren in de samenleving
  • Je houdt het hoofd koel in soms stressvolle situaties.
  • Ervaring en kennis van wetgeving is een plus, maar zeker geen must.
  • Je hebt een glimlach en een positieve houding die je graag met heel Maldegem deelt.
  • Kopieerwerk verrichten
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren

Aanbod

  • Een loon op C1-C3 (vraag gerust om een simulatie) met een voltijds of 4/5de contract van onbepaalde duur.
  • Overname anciënniteit: onbeperkt uit de openbare sector & relevante anciënniteit uit de privésector of als zelfstandige.
  • Maaltijdcheques van € 8, ecocheques, gratis openbaar vervoer voor je woon-werkverkeer, fietsvergoeding (€ 0,35/km)
  • Aanvullend pensioen
  • Vakantiegeld & eindejaarspremie
  • Hospitalisatieverzekering
  • Fietslease
  • 32 vakantiedagen + 14 feestdagen
  • Gratis aansluiting bij GSD-V
  • Flexibele werkuren (glijtijd) en mogelijkheid tot thuiswerken
  • Job met inhoud en werk waar je je stempel op kan drukken
  • Een toffe en enthousiaste werkomgeving
  • Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen

Solliciteren

Vicky Vande Walle
(0)50 72 89 36
vicky.vande.walle@maldegem.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht