Job 13 van 13


Report this listing

Solliciteren



Coördinator uitvoering - technische dienst


Functie

De functie als diensthoofd situeert zich in de cluster “omgeving”. De cluster omgeving heeft tot doel de openbare ruimte en het patrimonium van het lokaal bestuur op een duurzame wijze te ontwikkelen en te onderhouden. De cluster bestaat uit de diensten ‘lokale economie’, ‘ruimtelijk beleid, vergunningen en milieu’ en ‘mobiliteit en projecten’.

De afdeling mobiliteit en projecten staat enerzijds in voor het mobiliteitsbeleid van het lokaal bestuur, en bestaat anderzijds uit de uitvoeringsdienst. De dienst uitvoering heeft tot doel het zo efficiënt mogelijk inplannen, uitwerken, uitvoeren en opvolgen van uitbestede werken en werken in eigen beheer binnen de domeinen (ook subdiensten genoemd) ‘gebouwen en groen’, ‘begraafplaatsen’, ‘wegen en water’ en ‘logistiek, magazijn en feestelijkheden’ om zo de openbare ruimte en het patrimonium van het lokaal bestuur op een duurzame wijze te onderhouden en praktijkgerichte ondersteuning naar de andere diensten te bieden

  • Je bent verantwoordelijk voor de planning, organisatie, aansturing en opvolging van de dienst
  • Je bepaalt concrete opdrachten en doelstellingen voor de directe medewerkers
  • Je zorgt voor een projectmatige en gestructureerde aanpak van het werk
  • Je zorgt voor een goede samenwerking en afstemming tussen de teamleiders/ploegbazen van de verschillende subdiensten
  • Je waakt over de kwaliteit bij de controle en opvolging van de opdrachten en werkzaamheden
  • Je zorgt voor een optimale interne communicatie binnen de entiteit
  • Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van de persoonlijke ontwikkeling van de medewerkers
  • Je houdt je voortdurend op de hoogte van de technische ontwikkelingen met betrekking tot de functie en past deze toe in de werkzaamheden
  • Je signaleert de noden, behoeften en tekorten vastgesteld tijdens het werken met de diverse entiteiten en medewerkers

Jouw profiel

  • Je voelt je op je best in een actieve job
  • Je neemt initiatief
  • Je hebt affiniteit met openbaar domein (wegen, groen, openbare werken, openbare netheid,..)
  • Je neemt de regelgeving in acht
  • Je bent een people manager
  • Je communiceert actief en transparant
  • Je bent oplossingsgericht
  • Je hebt een positieve ingesteldheid
  • Je bent gedreven
  • Je kunt autonoom werken maar teamwerk is jouw tweede natuur

Voorwaarden

  • Je beschikt over een bachelor diploma of hiermee gelijkgesteld
  • of je bent laatstejaars student en behaalt binnen een termijn van 4 maanden jouw diploma

  • of je kan 4 jaar relevante ervaring voorleggen in de sector en je slaagt voor een capaciteitstest

  • Je beschikt over een geldig rijbewijs B.

  • Je legt een attest van goed gedrag en zeden voor.
  • Procedures uitwerken en aanpassen (ontvangst, opslag, ...)
    De toepassing van procedures controleren
  • Coördineren en organiseren van de informatiedoorstroming en de werkinstructies van de organisatie
  • Specifieke dossiers behandelen (geschillen, technische studies, opvolging van een logistiek project, ...)
    De behandeling van specifieke dossiers superviseren
  • De planning van het beheer van logistieke site(s) superviseren volgens activiteit (interne of externe stromen, specifieke orders, ...)
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen

Aanbod

  • Een boeiende functie met ruimte voor initiatief in een bruisende gemeente.
  • Een voltijds contract onbepaalde duur.
  • De bruto aanvangsmaandwedde kan variëren tussen 3 324,83 (B4 trap 0) euro en  5 416,40 (B5 trap 23) euro, afhankelijk van relevante ervaring en anciënniteit. Geldelijke valorisatie tot 15 jaar nuttige privé-ervaring en onbeperkt voor publieke sector.

Indien u een loonsimulatie wenst, kan u contact opnemen met selecties@lede.be.

Extralegale voordelen:

  • Maaltijdcheques van 8 euro
  • Ruime verlofregeling waarbij je onmiddellijk recht hebt op verlof
  • Hospitalisatieverzekering met gunstige tarieven voor gezinsleden
  • bedrijfs-GSM
  • Tweede pensioenpijler van 2,5%
  • Ruime opleidingsmogelijkheden
  • Fietsvergoeding (27 eurocent/km)
  • Volledige terugbetaling openbaar vervoer
  • Eindejaarstoelage
  • Vakantiegeld
  • Premies, kortingen en tussenkomst in de medische kosten via de GSD-V
  • Gemeentelijke cadeaucheques en ecocheques

Solliciteren