Job 1 van 6


Report this listing

Solliciteren



duurzaamheidsambtenaar


Functie

Als duurzaamheidsambtenaar werk je binnen de de afdeling Omgeving en je rapporteert rechtstreeks aan de teammanager Omgeving. Als duurzaamheidsambtenaar heb je een coördinerende en teamoverschrijdende rol. Het is een functie waarin waarbij overleg, sensibilisatie, communicatie, educatie en het creëren van dynamiek van essentieel belang zijn. Daarnaast is het van groot belang dat je werkt aan de automatische integratie van de duurzaamheidsprincipes zodat deze in de gehele organisatie toegepast worden.

Je staat in voor de uitbouw van een strategisch duurzaamheidsbeleid alsook voor de realisatie van concrete duurzaamheidsprojecten en dit met bijhorend administratief werk. De focus ligt zowel op de eigen teams van het lokale bestuur als op het verbreden van het draagvlak bij verschillende doelgroepen. Je sensibiliseert en staat in voor een correcte en klantvriendelijke informatieverstrekking. Als expert duurzaamheid ben je de trekker voor het duurzaam lokaal beleid.

Jouw profiel

  • Je hebt kennis van SDG’s, van duurzaamheids- en energieprincipes, van afvalverwerking en van milieuprincipes of je kan je hierin snel inwerken.
  • Je werkt klantgericht en je staat communicatief sterk.
  • Je hebt een gezonde kritische blik, gericht op de verdere optimalisatie van processen en het uitwerken en uitdragen van een beleid.
  • Je ziet administratie als essentieel onderdeel van je job.
  • Je bent houder van ofwel een bachelor diploma, ofwel een diploma van het hoger onderwijs van één cyclus of daarmee gelijkgesteld onderwijs
  • Je slaagt voor de selectieproef:
    • sollicitatiegesprek op vrijdag 24 mei 2024 (voormiddag)

Aanbod

  • Een contract van bepaalde duur van 1 jaar. In dit jaar heb je de kans om deel te nemen aan selectieproeven voor een contract van onbepaalde duur.
  • Een bruto aanvangswedde vanaf 2940,86 euro per maand (bij 0 jaar anciënniteit), werkervaring wordt mee in rekening genomen en resulteert in een hoger brutowedde.
  • Maaltijdcheques (8 euro)
  • Fietsvergoeding
  • Hospitalisatieverzekering (DKV)
  • Tweede pensioenpijler 4,5 % (groepsverzekering)
  • 30 vakantiedagen + dienstvrijstelling tijdens kermisdagen in Kontich (2 dagen in juli, 1 dag in september) + 14 feestdagen
  • Mogelijkheid tot fietsleasing
  • Een flexibel arbeidsregime waar gestreefd wordt naar enerzijds maximale dienstverlening en anderzijds maximale work-life balance

Solliciteren

Lissa Willems
03/246.25.52
personeelsdienst@kontich.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht