Bij ons vind je een vertrouwde compagnon de route die je vanuit een geïntegreerde aanpak op elk moment van je ondernemerstraject de gepaste oplossing aanreikt: van de start als zelfstandige, over de aanwerving van personeel, de uitbouw van een HR- en welzijnsbeleid, via de bescherming tegen risico’s tot aan de pensionering. Voor meer informatie: liantis.be . Functieomschrijving Als Service owner bij Liantis ben je verantwoordelijk voor het uitwerken en beheren van diensten en oplossingen die maximaal aansluiten bij de behoeften van onze klanten. Je vertaalt als een echte compagnon de route klantinzichten naar concrete oplossingen en draagt zorg voor de volledige levenscyclus van onze diensten gericht aan grote ondernemingen. Heb jij een passie voor klantgerichte oplossingen en wil je de drijvende kracht zijn achter innovatieve diensten? Word jij onze nieuwe Service owner?
Analyseren van klantbehoeften door nauw overleg met klanten en interne stakeholders. Je brengt klantnoden helder in kaart en vertaalt deze naar een visie en roadmap voor diensten, waarbij je rekening neemt met veranderende klantverwachtingen en organisatorische impact.
Je zorgt dat elke dienst een duidelijke value proposition heeft en bouwt hiermee een concurrentieel voordeel op.
Coördineren van dienstontwikkeling door teams te motiveren en duidelijke doelstellingen te stellen. Je bewaakt de samenhang met interne processen en klantverwachtingen en faciliteert het change management om de transitie naar nieuwe diensten soepel te laten verlopen.
Vermarkten van diensten in samenwerking met marketing. Onderhouden van relaties met stakeholders , waarbij je SLA’s afstemt en de kwaliteit van dienstverlening monitort. Je werkt nauw samen met stakeholders om draagvlak te creëren voor veranderingen en de implementatie van nieuwe oplossingen.
Sterke ervaring in service- of productmanagement , bij voorkeur in een klantgerichte omgeving.
Leiderschapskwaliteiten , zodat je teams inspireert en motiveert om doelen te behalen.
Word je Service owner? Maar de hoogste prioriteit: het welzijn van de medewerkers. Bovendien maken een bedrijfswagen met tankkaart of laadpas ook deel uit van je loonpakket.
~ Mensen zijn het kloppende hart van onze organisatie. Daarom zetten we bij Liantis sterk in op persoonlijke ontwikkeling . Bovendien stimuleren we actief interne mobiliteit , omdat we geloven dat dit essentieel is voor zowel individuele evolutie als het versterken van onze organisatie . Bij Liantis bieden we uitgebreide ondersteuning om jouw succes te garanderen. Als leidinggevende neem je deel aan ons leiderschapstraject , dat specifiek is ontworpen om jouw leiderschapskwaliteiten te versterken en je te helpen bij het effectief leiden van je team. Daarbij zorgen we voor een werkomgeving waarin medewerkers zich gewaardeerd en ondersteund voelen, zodat iedereen bij Liantis zich met enthousiasme en trots kan inzetten. Ben je klaar om deel uit te maken van een team dat met trots compagnon is van meer dan 235.