Job 15 van 43


Report this listing

Solliciteren



Accounting Assistent Familiale KMO


Ben je op zoek naar een functie waarin je ruime vrijheid krijgt, waar collegialiteit centraal staat en waar je je dag grotendeels zelf kan plannen? Stap dan in een rol binnen een innovatieve organisatie actief in de transportsector, een sector die dagelijks bijdraagt aan efficiënte logistieke processen bij bedrijven over heel het land. Je komt terecht in een stabiele, groeiende omgeving waar kwaliteit, service en betrouwbaarheid hoog in het vaandel worden gedragen met de familiale sfeer van een KMO en de voordelen van een international. 

In deze functie krijg je niet alleen de ruimte om zelfstandig te werken, maar ook alle steun die je nodig hebt om te groeien. Je ontvangt grondige opleidingen en wordt begeleid door een Finance Manager met een hoge anciënniteit, die je met expertise en ervaring ondersteunt bij je verdere ontwikkeling. Dit alles in een team waar samenwerking, toegankelijkheid en respect de basis vormen van elke werkdag.

Als Accounting Assistant maak je deel uit van het Finance-team en ben je verantwoordelijk voor een breed pakket aan taken binnen de boekhouding A–Y.

Jouw takenpakket omvat onder meer:

  • Opvolgen van diverse mailboxen 
  • Assisteren bij het boeken van aankoopfacturen en banken
  • Uitvoeren van facturatie en opstellen van kredietnota's 
  • Voorbereiding van de btw-aangiften 

Wie zoeken we? 

  • Je hebt een financiële opleiding genoten en minstens 3 jaar relevante werkervaring 
  • Je hebt ervaring met ERP-systemen (BaaN is een pluspunt)
  • Deadlines respecteren is voor jou vanzelfsprekend
  • Je bent een echte teamplayer 
Van € 3.200 tot € 4.300 per maand

Wat bieden we jou?

Je komt terecht in een mensgerichte KMO-omgeving met korte communicatielijnen, waar open samenwerking, collegialiteit en groei centraal staan.

  • Een aantrekkelijkbrutomaandsalaris tussen de € 3.500 - € 4.300, afhankelijk van kennis en ervaring. 
  • Maaltijdcheques van € 8 per gewerkte dag, netto-onkostenvergoeding, groepsverzekering, eco-cheques.
  • Werk-privébalans: 20 wettelijke vakantiedagen met 12 aanvullende adv-dagen + thuiswerk.
  • Flexibele uren: glijdende werkuren met opstart tussen 07:00 en 09:00 uur.
  • Begeleiding & ontwikkeling: Coaching en begeleiding door een Finance Manager met jarenlange ervaring. 

Herken je jezelf in deze functieomschrijving en/of wens je meer informatie? Solliciteer dan snel online. Deze vacature wordt beheerd door Chaimae & John (CK72652). Jouw kandidatuur wordt met de nodige discretie en vertrouwelijkheid behandeld.

Is dit niet meteen de baan waar je momenteel naar op zoek bent? Of wens je graag een vrijblijvend intakegesprek om jouw huidige loopbaan en/of de mogelijke volgende professionele stap te bespreken? Neem zeker even contact op met een van onze experts en dan gaan we samen op zoek naar een geschikte opportuniteit.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht