Job 1 van 2


Report this listing

Solliciteren



HR- medewerker


Functie

Organiseren en beheren van de personeelsadministratie voor +/- 35 chauffeurs, +/- 30 bedienden en +/- 5 mechaniekers volgens de Belgische wettelijke verplichtingen.

Back-up van de HR -collega’s in Hamme

Jouw profiel

Opleidingsniveau : A1 in een administratieve richting of gelijkwaardig door ervaring

Kennis van Sociaal recht en SD Worx Payroll is een pluspunt

Kennis basispakketten Microsoft Office.

Talen: Nederlands, Engels, Frans

  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)

Aanbod

Sector competitief loon en tal van extra legale voordelen waaronder hospitalisatie- en groepsverzekering, maaltijdcheques, ecocheques, eindejaarspremie, ...

Solliciteren

Michiels Valerie
052499751
vmichiels@lanfer-logistik.com

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht