Jouw rol
Als Support Engineer in het team Technical Care van de aftersalesdivisie ben je een essentiële schakel in het wereldwijde servicenetwerk van LVD. Jouw taken dragen bij aan het verzekeren van optimale technische ondersteuning voor onze bijhuizen en agenten, waardoor zij in staat zijn om efficiënt en effectief te reageren op de behoeften van onze klanten. Door jouw inspanningen worden problemen snel geïdentificeerd, opgelost en wordt er waardevolle feedback verzameld om de dienstverlening voortdurend te verbeteren.
Als Support Engineer is het jouw doel om ervoor te zorgen dat onze bijhuizen, agenten en eindgebruikers de best mogelijke technische ondersteuning ontvangen, waardoor zij in staat zijn om problemen snel op te lossen en onze klanten een naadloze en hoogwaardige service te bieden. Je draagt bij aan het versterken van de reputatie van LVD als betrouwbare en klantgerichte partner in de metaalverwerkingsindustrie.
Jouw taken
Vaardigheden
Kwalificaties
Wat wij bieden
Bij LVD kom je terecht in een familiebedrijf waar de medewerkers meer zijn dan zomaar een nummer. Er heerst een aangename en losse sfeer waar je jou meteen thuis zal voelen. Naast reële loopbaanmogelijkheden bieden we jou een competitief salarispakket aangevuld met extra legale voordelen.
Openstaande posities :
Support Engineer - Robotics
Support Engineer - Software
Support Engineer - Pressbrake
Support Engineer - Laser
Lynn Vandenberghe
056 43 07 02
lynn.vandenberghe@lvdgroup.com