Job 5 van 5


Report this listing

Solliciteren



Dossierbeheerder Denta - en Hospitaal plus regio Brugge


Functie

Als dossierbeheerder op de dienst denta- en hospitaal plus ben je verantwoordelijk voor de administratieve dossiers van onze leden met het oog op een correcte en tijdige toekenning van rechten in deze verzekeringen. Je zorgt voor de administratieve voorbereiding, verwerking en opvolging van alle dossiers. Voor deze opvolging leg je contacten met diverse verzekeraars en derden. Je houdt onze leden op de hoogte van de vooruitgang van hun dossier en verschaft correcte informatie. Je bent in staat om de geldende ZIV-reglementering te begrijpen, te analyseren en toe te passen. Je houdt jouw kennis van deze wetgeving up-to-date.

Jouw profiel

Kennis van de MiFid reglementering (of in het bezit zijn van pcp/VVD attesten) is een pluspunt.

Profiel:

  • zelfstandig en in teamverband kunnen werken
  • vlot in de omgang en stressbestendig
  • zin voor verantwoordelijkheid en initiatief
  • organisatorische vaardigeheden
  • administratieve gegevens correct verwerken
  • informaticatoepassingen kunnen gebruiken
  • bij voorkeur tweetalig N/F
  • sociaalvaardig zijn
  • Gegevens registreren in het bestand van de verzekerde of derde (onderschrijving, schadeaangifte, ...) en hen de contract- of bewijsstukken bezorgen
  • De klant informeren over de afhandeling van zijn dossier en hem adviseren over te ondernemen stappen (expertise, neerleggen van een klacht, ...)
  • Bijkomende informatie en bewijzen opvragen (medische attesten, loonfiches, expertiseverslagen, gezondheidsvragenlijsten, ...)
  • De vereffening van dossiers van verzekerden of derden opvolgen of de dossiers aan de geschillendienst bezorgen
  • De vraag van verzekerden of derden analyseren (schademelding, pensioenvereffening, ...) en een aangepaste dienstverlening voorstellen
  • De vervaldagtermijnen van contracten controleren en betalingsverzoeken versturen

Aanbod

Voltijdse arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur (36u/week), werktijdregeling in functie van de beoogde dienstverlening, marktconforme verloning en een interessant pakket extralegale voordelen. (maaltijdcheques, groeps-en hospitalisatieverzekering, verplaatsingsvergoeding) Opleiding en permanente vorming worden voorzien.

Solliciteren

Kris Vanbaelen
03/2063642
vacature@lmplus.be

Solliciteren