Job 2 van 111


Report this listing

Solliciteren



1st & 2nd Line Support Engineer


Bedrijfsinhoud:

Je komt terecht in een sterk groeiende organisatie die volop investeert in innovatie, mensen en technologie. Met tientallen vestigingen en een breed intern netwerk is de IT-omgeving boeiend, dynamisch én essentieel voor het dagelijkse functioneren van de onderneming.

De sfeer is familiaal, no-nonsense en ambitieus. Geen logge structuren, wél directe communicatie, veel onderlinge steun en ruimte om ownership te nemen. Je werkt samen met een hecht team dat klantgerichtheid combineert met technische expertise.


Jobinhoud:

  • 1st en 2nd line support via telefoon, e-mail en ter plaatse
  • Registratie, opvolging en afhandeling van IT-incidenten
  • Installatie, configuratie en onderhoud van computers en kassasystemen
  • Ondersteuning bij hard- en softwareproblemen
  • Eerste lijns hulp bij intern ontwikkelde software
  • Opleiding en begeleiding van eindgebruikers


Profiel:

  • Een bachelordiploma in IT of gelijkwaardige ervaring
  • Minstens 2 jaar ervaring in een supportfunctie
  • Grondige kennis van IT-infrastructuur en netwerken
  • Basiskennis van Microsoft Windows Server en VMware


Aanbod:

  • Voltijds contract van onbepaalde duur met een salaris tot 4.000 euro per maand
  • 26 vakantiedagen
  • Een warme werkomgeving met directe collega’s
  • Aantrekkelijk en marktconform loonpakket, inclusief ecocheques, eindejaarspremie en jaarlijkse bonus
  • Personeelskorting bij aankopen in de winkels
  • Afwisselende functie met veel autonomie
  • Kansen om opleidingen te volgen en door te groeien
  • Werken in een stabiele en financieel gezonde omgeving met vlakke structuur en korte beslissingslijnen

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht