ben je het eerste aanspreekpunt, het gezicht van het kantoor.
zal je de dossiers na de ondertekening van de akte administratief opvolgen:
inschrijving in het repertorium;
elektronische registratie van de akten;
inschrijving van testamenten en huwelijkscontracten in de daartoe bestemde registers;
bepaalde opzoekingen pré-akte;
afsluiting van dossiers, …
Je profiel
Ervaring als onthaalmedewerker of administratieve medewerker, in of buiten het notariaat, is een pluspunt.
Je bent vlot met de courante informaticatoepassingen (Outlook, Word, Excel, …) en bent steeds bereid om nieuwe applicaties aan te leren.
Je bent goed georganiseerd en weet met deadlines en prioriteiten om te gaan.
Je neemt verantwoordelijkheid en bent pro-actief.
Je bent discreet en kan je makkelijk intergeren in een groep.
Wij bieden
een voltijds contract van onbepaalde duur, 4/5 regime mogelijk
een correct loon in overeenstemming met je ervaring en verantwoordelijkheden
talrijke voordelen eigen aan de sector en aan het kantoor: maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, aanvullend pensioenplan, verzekering inkomensverlies, eindejaarspremie, CAO-premie, verplaatsingsonkosten en ecocheques
een aangename omgeving met talrijke opleidingsmogelijkheden en waar persoonlijke ontwikkeling wordt aangemoedigd
een flexibel en gezinsvriendelijk arbeidsregime rekening houdend met de goede werking van het kantoor