Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Medewerker onthaal en nazorg


Je rol

In deze sleutelfunctie:

  • verzorg je mee het onthaal van het kantoor.
  • ben je het eerste aanspreekpunt, het gezicht van het kantoor.
  • zal je de dossiers na de ondertekening van de akte administratief opvolgen:
    • inschrijving in het repertorium;
  • elektronische registratie van de akten;
  • inschrijving van testamenten en huwelijkscontracten in de daartoe bestemde registers;
  • bepaalde opzoekingen pré-akte;
  • afsluiting van dossiers, …

Je profiel

  • Ervaring als onthaalmedewerker of administratieve medewerker, in of buiten het notariaat, is een pluspunt.
  • Je bent vlot met de courante informaticatoepassingen (Outlook, Word, Excel, …) en bent steeds bereid om nieuwe applicaties aan te leren.
  • Je bent goed georganiseerd en weet met deadlines en prioriteiten om te gaan.
  • Je neemt verantwoordelijkheid en bent pro-actief.
  • Je bent discreet en kan je makkelijk intergeren in een groep.

Wij bieden

  • een voltijds contract van onbepaalde duur, 4/5 regime mogelijk
  • een correct loon in overeenstemming met je ervaring en verantwoordelijkheden
  • talrijke voordelen eigen aan de sector en aan het kantoor: maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, aanvullend pensioenplan, verzekering inkomensverlies, eindejaarspremie, CAO-premie, verplaatsingsonkosten en ecocheques
  • een aangename omgeving met talrijke opleidingsmogelijkheden en waar persoonlijke ontwikkeling wordt aangemoedigd
  • een flexibel en gezinsvriendelijk arbeidsregime rekening houdend met de goede werking van het kantoor

Solliciteren