Job 2 van 3


Report this listing

Solliciteren



Technisch Administratief Medewerker Aftersales


Functie

- T ijdens een beperkte inwerkperiode (max. 3 maanden) in het magazijn leer je alle machine onderdelen én het stockbeheerprogramma kennen zodat je de toepassingen in de praktijk kan aanleren

- Na de inwerkperiode kom je terecht in het team aftersales waarbij je stapsgewijs zal ondersteunen bij de uitvoering van onderstaande taken:

o het opzoeken van merk specifieke onderdelen die naar klanten moeten verstuurd worden en het opvolgen van het facturatieproces daarvan

o beantwoorden van vragen van klanten en sub-dealers via mail en telefoon in verband met onderdelen of het vinden van oplossingen voor technische problemen (op basis van frequente interactie met de werkplaats)

o bestellen van onderdelen aan de hand van het platform van de producenten

o allerlei communicatie met de producenten van Manitou en Case Construction o.a. in kader van voorbereiding van garantie claims en schadedossiers

o technisch administratieve opvolging van schadegevallen (o.a. eigen vloot van de verhuurafdeling)

o verdere verdieping in de gebruikte systemen van aftersales

- Op termijn groei je uit tot een volwaardige back-up voor de aftersales adviseurs en ben je een volwaardig aanspreekpunt voor de werkplaats, magazijn, klanten en producenten Manitou en Case Construction

In deze functie rapporteer je rechtstreeks aan de coördinator aftersales én werk je nauw samen met de service coördinator werkplaats én de collega’s van de afdeling aftersales

Jouw profiel

  • Je behaalde een bachelor in een technische richting of bent gelijkwaardig door ervaring
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden in het NL/E/F om klanten/sub-dealers op een professionele manier te woord te staan
  • Je bent administratief en organisatorisch aangelegd: op een gestructureerde manier kan je het proces borgen door het efficiënt en consequent gebruiken van de verschillende systemen
  • Met jouw proactieve en flexibele houding stel je alles in het werk om een maximale klanttevredenheid te garanderen
  • Je hebt interesse om alle onderdelen van de (bouw)machines goed te leren kennen
  • Ervaring is een pluspunt maar geen vereiste
  • Je kan zowel zelfstandig als in team werken
  • Je beschikt over een VCA basis attest (of bent bereid dit te behalen)
  • Documentatie zoeken, doorsturen of beheren
  • Bestellingen, stocks, terugzending van producten beheren en opvolgen
  • Technische documenten afdrukken (plannen, maquettes, technische fiches, ...)
  • Klanten en opdrachtgevers informeren over de vordering van hun dossier en verslagen, vorderingsstaten, tijdspaden, ... doorsturen

Aanbod

  • De kans om mee te werken aan het succes van een bedrijf in volle groei
  • Boeiende werkomgeving met machines van topmerken
  • Gevarieerde functie met mogelijkheid voor eigen initiatief en autonomie
  • Je komt terecht in een gedreven en enthousiast team
  • Een marktconforme verloning in verhouding tot ervaring
  • Opleidingsmogelijkheden

Solliciteren

Sandra De Witte
09 326 00 99
hr@key-tec.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht