- T ijdens een beperkte inwerkperiode (max. 3 maanden) in het magazijn leer je alle machine onderdelen én het stockbeheerprogramma kennen zodat je de toepassingen in de praktijk kan aanleren
- Na de inwerkperiode kom je terecht in het team aftersales waarbij je stapsgewijs zal ondersteunen bij de uitvoering van onderstaande taken:
o het opzoeken van merk specifieke onderdelen die naar klanten moeten verstuurd worden en het opvolgen van het facturatieproces daarvan
o beantwoorden van vragen van klanten en sub-dealers via mail en telefoon in verband met onderdelen of het vinden van oplossingen voor technische problemen (op basis van frequente interactie met de werkplaats)
o bestellen van onderdelen aan de hand van het platform van de producenten
o allerlei communicatie met de producenten van Manitou en Case Construction o.a. in kader van voorbereiding van garantie claims en schadedossiers
o technisch administratieve opvolging van schadegevallen (o.a. eigen vloot van de verhuurafdeling)
o verdere verdieping in de gebruikte systemen van aftersales
- Op termijn groei je uit tot een volwaardige back-up voor de aftersales adviseurs en ben je een volwaardig aanspreekpunt voor de werkplaats, magazijn, klanten en producenten Manitou en Case Construction
In deze functie rapporteer je rechtstreeks aan de coördinator aftersales én werk je nauw samen met de service coördinator werkplaats én de collega’s van de afdeling aftersales
Sandra De Witte
09 326 00 99
hr@key-tec.be