Je geeft ondersteuning/advies aan het sub-dealer netwerk van Case én eindklanten voor het oplossen van technische storingen aan machines (kranen, wielladers, ….) conform de voorschriften van de fabrikant
Op basis van de dagdagelijkse behoeftes voor technische ondersteuning van onze sub-dealers én eindklanten zal je overleggen met de planning voor het uitvoeren van technische interventies door de techniekers
Je geeft aan het interne team techniekers niet enkel technisch advies maar tevens ook ondersteuning/sturing in het toepassen van de vereiste methodische aanpak/workflow voor bepaalde technische interventies
Je bent intern het centrale aanspreekpunt voor alle technische vragen voor het merk Case
Je staat in voor mondelinge en schriftelijke (e-mail) communicatie met de sub-dealers, eindklanten én verschillende contacten bij de fabrikant (NL/E) om zo tot (technische) oplossingen te komen voor storingen
Je zorgt voor de voorbereiding van verslagen over de aard en aanpak van technische storingen/problemen in kader van garantie gevallen die vervolgens met de fabrikant besproken worden
Je organiseert op regelmatige basis vergaderingen met de fabrikant waarin jij actief participeert samen met de afdeling (after)sales
Je leert gaandeweg de verschillende types machines én hun onderdelen kennen zodat je enerzijds op een adequate en professionele manier onze eindklanten en sub-dealers technisch kan ondersteunen én anderzijds de interne techniekers van de nodige info en advies kan voorzien
Je staat in nauw contact met de dienst aftersales/parts adviseur van Case
In deze functie rapporteer je rechtstreeks aan de Service Coördinator Werkplaats.
Jouw profiel
Je hebt een Master of Professionele Bachelor Elektromechanica of gelijkwaardig door ervaring (vooral elektrische/elektronische en hydraulische kennis is van belang)
Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie
Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden in N/E (frequente communicatie in het Engels, kennis Frans is een pluspunt)
Je kan zowel zelfstandig als in team werken
Je werkt gestructureerd én methodisch (en volgt strikt het voorgeschreven stappenplan van de fabrikant bij het oplossen van storingen)
Je bent bereid een expert te worden in jouw vakgebied door het volgen van (online) opleidingen van de fabrikant én door zelfstudie
Je houdt rekening met de veiligheidsvoorschriften in de werkplaats én beschikt over een basis VCA attest (of bent bereid dit te behalen)
Domein: Elektriciteit, elektronica en elektrotechniek