Job 1 van 2


Report this listing

Solliciteren



Assistent administratie transport Benelux


Wat je doet

  • Je assisteert de transportplanner met ondersteunend administratief werk zoals laaddocumenten, bevestiging naar transporteurs versturen ...
  • Af en toe sta je de klanten te woord en bespreekt de datum van levering en overige praktische afspraken ...
  • Bij problemen bespreek je die met de transportplanner.

Wie je bent

  • Laat die administratie maar komen, jij verwerkt hem graag.
  • Je kan de klanten vlot te woord staan, Frans en/of Duits zijn een troef.

Wat je mag verwachten

  • Een filevrije job
  • Een fulltime aanbieding in een dynamisch en internationaal bedrijf.
  • Een aantrekkelijk salarispakket.
  • Extralegale voordelen zoals een groeps- en hospitalisatieverzekering.
  • Maaltijdcheques.
  • Mogelijkheid om een fiets te leasen.
  • Veel ruimte voor eigen initiatief.
  • Een flexibele werkomgeving.
  • Teambuildings en bedrijfsevents.
  • De kans om bij te leren en door te groeien.
  • Je werkt voor een ecologisch bewust bedrijf. Ontdek ons Planet Passionate programma

Joris Ide heeft deze vacature #V-605 via HR organizer gepubliceerd op LinkedIn Jobslots.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht