Job 3 van 17


Report this listing

Solliciteren



Proces- en projectcoördinator


Met de focus gericht op de patiënten en hun behoeften, stellen de Iris Ziekenhuizen Zuid (verspreid over 4 gemeenten in het zuiden van Brussel) en hun 2500 medewerkers, alles in het werk om de ganse bevolking van Brussel en omstreken doelgerichte en kwalitatieve zorgen en een multidisciplinaire aanpak aan te bieden, dit alles met behoud van onze waarde van buurtziekenhuis. De Iris Ziekenhuizen Zuid en het UMC Sint-Pieter gaan een strategisch groeperingsproject aan om de stabiliteit van beide instellingen te versterken en hun medische samenwerkingsverbanden uit te breiden. De Iris Ziekenhuizen Zuid en het UMC Sint- Pieter gaan een strategisch groeperingsproject aan om de stabiliteit van beide instellingen te versterken en hun medische samenwerkingsverbanden uit te breiden. Deze samenwerking is een geweldige kans om de uitmuntendheid van twee toegewijde openbare ziekenhuizen te versterken, ondersteund door sterke ethische waarden en een niet aflatende inzet voor de volksgezondheid.

De Iris Ziekenhuizen Zuid zoeken

Voor de Directie Campuscoördinatie,

Een Proces- en projectcoördinator (m/v/x)

Deeltijds contract (80% - 30.24u/week) voor een bepaalde duur van 1 jaar

Voor de Directie Campuscoördinatie zijn wij op zoek naar een proces- en projectcoördinator belast met het standaardiseren, optimaliseren en implementeren van processen binnen een brede perimeter: aankopen en niet-steriel materiaal, transport, keukens en cafetaria's, biomedisch onderhoud, schoonmaak en afvalbeheer, operationeel beheer van de campussen, mobiliteit, linnenbeheer, veiligheid en toegangscontrole, intern en extern vervoer, institutionele evenementen, onthaaldiensten, post en campussecretariaten.

U werkt nauw samen met de actoren op het terrein afkomstig uit alle diensten van het ziekenhuis, zowel artsen, verpleegkundigen als administratieve medewerkers. U zal zich op de 4 campussen moeten verplaatsen.


Uw belangrijkste taak omvat het optimaliseren, standaardiseren en implementeren van processen en het sturen van projecten binnen een breed scala van activiteiten die essentieel zijn voor de goede werking van het ziekenhuis. U wisselt strategisch werk af met operationele acties op het terrein om de efficiëntie, realisatie van de projecten en de betrokkenheid van de teams te verzekeren.

U draagt actief bij aan de institutionele dynamiek van voortdurende verbetering, door een kader voor procesmanagement te ontwikkelen en te implementeren, de bestaande processen te analyseren en te modelleren, en gerichte verbeteringen voor te stellen. U bent eveneens verantwoordelijk voor het projectmanagement, waarbij u erover waakt dat de doelstellingen overeenkomen met de realiteit. Daarnaast voert u de nodige analyses uit met betrekking tot de uitvoering van de projecten.

Taken en verantwoordelijkheden

Uw functies en taken als proces- en projectcoördinator omvatten:

  • Operationele steun op het terrein: Actief deelnemen aan de concrete uitvoering van de vastgestelde acties, de directie ondersteunen bij de operationalisering van de projecten, en de uitwisseling van informatie en de coördinatie tussen de afdelingen verzekeren.
  • Analyse en bijstand bij besluitvorming: De uitgaven opvolgen en analyseren, beslissingsondersteunende documenten voor het management opstellen, en optimaliseringsacties identificeren en voorstellen.
  • Coördinatie en communicatie: Transversale vergaderingen organiseren en leiden en garant staan voor een vlotte informatiestroom tussen de diensten. Grijze zones identificeren en beheren.
  • De institutionele dynamiek ondersteunen: Een kader voor procesmanagement uitwerken en implementeren, processen inventariseren, analyseren, modelleren en documenteren, verbeteringen voorstellen, bijdragen aan de ontwikkeling en implementering van nieuwe werkmethoden en procesautomatisering, ondersteuning bieden, prestatie-indicatoren uitwerken en opvolgen.
  • Beheer van de implementering van projecten: Het kader en de reikwijdte bepalen, behoeften analyseren, oplossingen synthetiseren, de aanpak, het actieplan/de planning en het budget van projecten definiëren, projecten beheren en de algemene opvolging ervan verzekeren, de coördinatie tussen de verschillende actoren verzekeren, risico's en beperkingen identificeren en beheren, verandering op het terrein begeleiden, operationele en organisatorische ondersteuning bieden en de rapportering van het project verzekeren.
  • U zult eveneens nu en dan op het terrein worden ingezet om de teams van de campusverantwoordelijken te ondersteunen bij uitzonderlijke behoeften. Dit kan de opvolging van een verhuis, het beheer van schadegevallen, logistieke coördinatie of elke andere gebeurtenis die versterkte operationele ondersteuning vereist, omvatten.

  • Impact: Rechtstreekse bijdrage aan de continue verbetering van processen en de realisatie van projecten in een ziekenhuisomgeving.
  • Diversiteit: Een breed gamma van activiteiten en uiteenlopende thema's, wat dagelijks voor een motiverende uitdaging zorgt.
  • Autonomie: Een functie met een combinatie van organisatorisch inzicht en operationele actie op het terrein.
  • Ontwikkeling: Mogelijkheden om uw competenties op het gebied van project- en procesmanagement en verandering te ontwikkelen.
  • Samenwerking: Nauwe samenwerking met talrijke partners binnen het ziekenhuis.
  • Verbondenheid: De kans om teams te verenigen rond projecten en nieuwe werkwijzen.

Laten we het even over u hebben? Uw opleiding
  • Master (bv.: gezondheidswetenschappen, management, economie, beheer van gezondheidsinstellingen, …) en idealiter een opleiding of certificering in projectmanagement (bv. Prince2, Agile) en/of change management en/of procesmanagement of -modellering.

Uw ervaring en kennis
  • Minstens 3 jaar ervaring in een gelijkaardige functie (projectmanagement of procesontwerp).
  • Ervaring in het ziekenhuismilieu (of in een vergelijkbare sector in termen van complexiteit) is een niet te verwaarlozen troef.
  • U beschikt over professionele kennis op het vlak van IT (MS Office).
  • Goede kennis van de tweede landstaal.

Uw competenties
  • Organisatie: u beheert uw tijd op een efficiënte manier en ziet toe op het respect van de planningen en deadlines.
  • Autonomie en initiatief: u werkt autonoom en aarzelt niet om initiatieven te nemen.
  • Samenwerking: u kan vlot samenwerken met de actoren op het terrein.
  • Aanpassingsvermogen: u kan zich vlot aanpassen aan de verschillende situaties en gesprekspartners.
  • Netwerk: u bent bekwaam om binnen het ziekenhuis een netwerk van contacten op te bouwen en dit ten dienste te stellen van alle medewerkers via een transversale rol als ambassadeur.
  • Creativiteit en oplossing: u bent creatief en iemand die naar oplossingen zoekt om verbeteringen te identificeren en door te voeren.
  • Analyse en structuur: u heeft zin voor analyse en bent in staat om de behoeften van het terrein, de processen, de gegevens, ..., te structureren.
  • Functionele kennis: u heeft de mogelijkheid om uw functionele kennis van de ziekenhuisaspecten te verruimen.
  • Overzicht en samenvatting: u bent in staat om een overzicht te behouden op een of meerdere projecten en beschikt over de analytische vaardigheden om de essentie samen te vatten, wat de besluitvorming vergemakkelijkt.
  • Communicatie: vlotte communicatie, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Actief luistervaardig: u bent bekwaam om actief te luisteren naar de behoeften en bezorgdheden van teams.

Een deeltijds contract (80% - 30.24u/week) voor een bepaalde duur van 1 jaar. Een reeks voordelen in het kader van het welzijn op het werk:

  • Een gepersonaliseerd inburgeringsparcours;
  • Een vormingsprogramma gedurende uw volledige loopbaan;
  • Mogelijkheid tot mobiliteit binnen het IRIS-netwerk;
  • Een aangename werksfeer met evenwicht tussen het privé- en beroepsleven;
  • Een teambuilding;
  • Diensten in het kader van de levenskwaliteit op het werk (massage- en lichttherapiesessies gedurende de werkuren, enz.);
  • De mogelijkheid om deel uit te maken van een ziekenhuis dat het label "Ecodynamische Onderneming" heeft gekregen, een belangrijke erkenning van onze inzet voor kwaliteitszorg en duurzame praktijken.

Een hele reeks extralegale voordelen:

  • Een jaarlijkse premie en een attractiviteitspremie;
  • Een gemeenschappelijke sociale dienst die een reeks voordelen biedt (diverse premies, kortingen via benefits at work, vakantieverblijven aan aantrekkelijke prijzen, enz.);
  • Voorkeurtarieven in alle ziekenhuizen van het IRIS-netwerk (voor u, uw partner, uw kinderen en ouders ten laste);
  • Maaltijdcheques ter waarde van 7,30 euro;
  • Tussenkomst in de kosten van het openbaar vervoer: 100% MIVB en 80% NMBS, TEC en DE LIJN, en fietsvergoeding (0,35 cent/km);
  • Taalpremie van 150 € bruto per maand na het behalen van een taalcertificaat artikel 10 of 12 bij werkenvoor.be. U heeft de mogelijkheid om gratis taalessen te volgen tijdens uw werkuren;
  • 24 wettelijke verlofdagen en 5 extralegale verlofdagen (+ verschillende omstandigheidsverloven);
  • Een aanvullend pensioen via een groepsverzekering;
  • De mogelijkheid om telewerken na een inburgeringsperiode;
  • Laptop.

Een wedde op basis van de IFIC-barema's:

  • Min: 4184,93 € (index: 2,1223)
  • Max: 6425,50 € (index: 2,1223)

Analyse, Toegangsbeheer, Courrier, Samenwerken, Uitvoering, Budget, PRINCE2, Active listening, Capacité d'écoute, Medische biologie, Samenwerken, Optimisation, Coordination, Service hospitalier, Management, Développement, Trafic, Planification, PRINCE2, Animer des réunions, Implémentation, Projectmanagement, Procesmodellering, Budget, Design, Scala, Administratie, MS Office Suite, Informatique, Planning, Management, Gestion de process, Économie, Iris, Entretien, Direction, Onderhoud, Activités créatives, Beslissingen nemen, Change Management, Entretien, Logistieke sector, Aanpassingsvermogen, Réception, Communication, Esprit d'initiative, MS Office Suite, Communicatie, Rapport, Analyse, Process Modelling, Adaptabilité, Change Management, Méthodologie, Beveiligingsdienst, Creatieve vorming, Transport, Service de sécurité, Adaptations, Active listening

JBRP1_BE

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht