Job 3 van 3


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Medewerker


Als Medewerker Customer Service bent u het aanspreekpunt voor onze klanten, waarbij u zowel telefonisch als per mail ondersteuning biedt omtrent onze producten, prijzen, transport, retourzendingen, garanties, facturatie en betalingen. U beheert en verwerkt orders in ons IT-systeem en zorgt voor een nauwkeurige opvolging van levertijden en betalingen. In nauwe samenwerking met uw collega’s in de Benelux en het hoofdkantoor in Polen streeft u naar een hoog klantentevredenheidsniveau en rapporteert u aan uw Team Leader om continue verbetering te realiseren.


• Klantenservice en Communicatie:

o Beantwoorden van vragen via telefoon en e-mail over producten, prijzen, transport, retourzendingen, garanties, facturatie en betalingen.

o Verstrekken van technische ondersteuning en informatie.

o Informeren en sensibiliseren van onze klanten omtrent procedures en de product catalogus.

o Streven naar een hoog klantentevredenheidsniveau door een persoonlijke en professionele aanpak.


• Orderbeheer & Administratie:

o Beheer, verwerking en opvolging van orders in het IT-systeem (NAV).

o Opvragen van levertijden in het interne systeem en doorgeven aan onze klanten.

o Nauwkeurige registratie van klantgegevens en bestellingen.

o Opvolging van betalingen en contact opnemen met klanten bij betalingsachterstanden.


• Samenwerking & Teamwork:

o Nauw samenwerken met collega’s in de Benelux en het hoofdkantoor in Polen.

o Delen van relevante klantinformatie met teamleden om een consistente klantbeleving te garanderen.

o Bijdragen aan teamvergaderingen en gezamenlijke doelen.


• Rapportage & Feedback:

o Bijdragen aan rapportages over klantentevredenheid en suggesties doen voor verbeteringen.

o Rapporteren van werkzaamheden en klantinteracties aan uw Team Leader.

o Feedback verzamelen van klanten en deze doorgeven aan de relevante afdelingen voor product- en procesverbeteringen.


Onze ideale kandidaat:

• U beschikt over een diploma secundair onderwijs of heeft minstens twee jaar ervaring in een gelijkaardige functie.

• U heeft kennis van MS Office toepassingen. Navision is een pluspunt (niet vereist)

• U bent empathisch, sterk administratief, geduldig en oplossingsgericht.

• U bent een teamspeler en klaar om een uitdagende job te leren waarin u zichzelf ten volle kan ontwikkelen.

• U bent dienstgericht en beschikt over goede schriftelijke vaardigheden.

• U spreekt perfect Nederlands, alsook vlot Engels en Frans.

• U zal werken in ons kantoor in Hasselt (met mogelijkheid tot 1 dag telewerk per week).

• Er wacht u een spannende rol met toekomstperspectieven in een snelgroeiend bedrijf.

• U krijgt een uitgebreide opleiding bij de start en regelmatig voorzien we trainingen tijdens uw carrière.

• Wij bieden u een aantrekkelijk loonpakket in overeenstemming met uw ervaring.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht