Onze klant is een bank- en verzekeringskantoor gelegen in Wilrijk. Ze staan voor een kwaliteitsvolle en persoonlijke aanpak, zo kunnen klanten nog bij hun terecht aan het loket met al hun vragen. Ook intern staan ze voor een open, familiaire en down-to-earth werksfeer. Voor hun bankkantoor zijn ze momenteel op zoek naar een Klantenadviseur Bankzaken om hun team te komen versterken. Als Klantenadviseur Bankzaken hebt je een klantgericht takenpakket: - Je bemant het loket, hier help je de klanten verder die met vragen of hun dagelijkse bankzaken langskomen. - Je bent een 1ste lijn contact persoon, zo sta je in voor de inkomende telefoons en de groepsmailboxen. - Bij specifieke vragen rond bankieren en verzekeringen plan je afspraken in bij je collega's. - Je helpt de klanten verder op weg met vragen die je zelf kan oplossen, zoals accounts aanpassen, spaarrekeningen openen, volmachten instellen_ - Als je ambitie hebt, kan je na verloop van tijd doorgroeien naar een meer specifieke functie binnen het bankgegeven. - Je bent een open, toegankelijk en leergierig persoon. - Je kan op een duidelijke en eenvoudige manier communiceren. - Je spreekt vloeiend Nederlands en je kan ook een woordje Frans of Engels. - Je bent digitaal sterk, zo assisteer je veel klanten met hun digitale bankzaken. - Een bachelor of bachelor denkniveau. - Een eerste ervaring in de bank/verzekeringssector en een PCP-attest zijn een pluspunt. - Interesse in of affiniteit met de bank/verzekeringssector is belangrijk. - Je komt in een klein, hecht en familiair team terecht dat regelmatig team activite... Verzekeringen, Engelse taal, Frans, Ambitie, Nederlands, Verzekeringen, Communicatie