Job 8 van 25


Report this listing

Solliciteren



Adjunct-hoofdverpleegkundige Polikliniek


Functie

In het team van de afdeling als verpleegkundige werken – ook in shiften en weekends – én de hoofdverpleegkundige ondersteunen bij het organiseren en opvolgen van de afdeling: dat is jouw taak als adjunct-hoofdverpleegkundige.

Je werkt samen met je collega’s en pleegt overleg met de hoofdverpleegkundige, die samen met jou leiding geeft. Is de hoofdverpleegkundige er niet, dan neem jij de taken over. Samen bereid je dienstvergaderingen voor, je doet de opnameplanning, ziet toe op ontslag van patiënten op de afdeling, beheert de personeelsplanning van de afdeling en begeleidt stagiairs. Je hebt oog en oor voor wat er leeft op de afdeling en rapporteert aan de hoofdverpleegkundige met mogelijke adviezen ter oplossing.

Jouw profiel

Een bachelor in de verpleegkunde met minstens 5 jaar praktijkervaring.

  • Medewerkers coachen en leiden zegt je wel wat.
  • Met je klare en eerlijke kijk kom je sociaal en communicatief uit de hoek, mondeling en schriftelijk.
  • Je hebt empathie voor mensen, bent discreet en respecteert het beroepsgeheim.
  • Een beetje druk? Dat kun je wel aan: je stelt de juiste prioriteiten, je overlegt en werkt samen met een multidisciplinair team en je kunt ook zelfstandig opdrachten aan.
  • Organiseren en een project managen zijn je tweede natuur. Je houdt ervan initiatief te nemen. Dát is nu eenmaal jouw helpend hart.
  • Het verloop van de restauratie- en schoonmaakprestaties en de dienstverlening controleren
    Corrigerende acties uitwerken indien nodig
  • Het verpleegkundig beleid mee uitwerken
  • Palliatieve zorg, stervensbegeleiding en begeleiding bij de verwerking van het rouwproces verlenen
  • Opvolgen van het verpleegkundig consult
  • De persoon met een zorgbehoefte en de omgeving informeren en adviseren
  • Dossiers van zorgvragers beheren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Opleidingsacties binnen de organisatie realiseren
  • Controleren van een voorschrift
  • De activiteiten van de dienst volgens het zorgproject plannen (personeelsinzet, materieelgebruik, beddenbeheer, ...)
  • De opvolggegevens registreren
    Afwijkingen vaststellen en verbeteringen voorstellen
  • Informatie uitwisselen
    De vakdocumentatie bijwerken
  • Verpleegkundige zorg verlenen
  • De protocollen inzake verzorging, hygiëne, veiligheid, gezondheidsbewaking (verder) uitwerken
    Controleren of ze door het personeel worden toegepast
    Technische ondersteuning bieden aan het personeel

Aanbod

Een contract van onbepaalde duur minimum 30 uur per week.
Veelzijdige functie in een stabiele en stimulerende werkomgeving waar een goede werksfeer heerst.
Mogelijkheid tot het volgen van bijkomende opleidingen.
Verloningspakket dat er mag zijn:

  • salaris volgens IFIC categorie 16.
  • extra toeslagen voor onregelmatige prestaties: 35% zaterdag, 56% nachtdienst, 70% zon en feestdag hospitalisatieverzekering.
  • aanvullende pensioenverzekering.
  • fietsvergoeding of gratis bus- of treinabonnement.
  • personeelstarief in het restaurant Café Clinic.
  • uitgebreid voordelenpakket via Benefitsatwork.

Solliciteren

Tamara Vranckx
015 50 61 36
tamara.vranckx@imelda.be

Solliciteren