Job 3 van 8


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Officer


MEGA gemotiveerd om aan de slag te gaan als klantendienstmedewerker? Solliciteer dan snel en klik door!


Onze klant is op zoek naar een customer care advisor die een megavlotte dienstverlening aanbiedt aan klanten.

Vandaag de dag is het topic rond energie en de stijgende prijzen niet weg te slaan uit het nieuws. Onze klant wilt bijdragen aan een duurzame toekomst waar energie betaalbaar is voor iedereen. Je komt terecht in een jong en dynamisch team waar jouw mening echt telt.


Wat houdt deze job in?

  • Je zal antwoorden bieden op de inkomende oproepen van klanten. Dit kan gaan over een inschrijving, een facturatie, een verhuis. Ook de algemene vragen over de energiemarkt kunnen aan bod komen. Dit kan gaan over de werking van het bedrijf tot hoe ze inzetten op het aanbieden van groene energie.
  • Een extra leuke touch: het klantcontact gebeurt niet enkel telefonisch, maar kan ook gebeuren via mail of sociale media.
  • Analyseren van klantsituaties in verband met een wanbetaling, een verhuis ... Je gaat hierbij oplossingsgericht aan de slag in het systeem van Mega. (bv. aanpassing van een voorschotbedrag, klantgegevens aanpassen, ...)
  • Je activeert energiecontracten en staat in direct contact met de netbeheerder.
  • Je zal ook potentiële klanten informeren over hetgeen onze klant aan te bieden heeft. Daarbij zal je ook commerciële offertes opsturen naar toekomstige klanten.

Na een jaar opleiding is er de mogelijkheid om Customer Operations Expert te worden.


Wie ben jij?

  • Je Nederlands is jouw éérste taal, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Je geniet van dagelijks en veelvuldig telefonisch of schriftelijk klantcontact.
  • Een goed en vriendelijk klantgesprek is waar jij steeds naar streeft.
  • Je werkt graag nauwkeurig.
  • Jij werkt efficiënt en oplossingsgericht. Snel omspringen met een PC is voor jou geen enkel probleem.
  • Uitdagingen ga je niet uit de weg, maar neem je met beide handen aan.
  • Een dynamische teamspirit is iets waar jij je graag mee voor inzet.

Heb je echter eerdere werkervaringen opgedaan binnen de customer service dan kan je ons helemaal omverblazen met jouw verworven capaciteiten.


Wat biedt onze klant jou aan?

  • We starten aan een loon van 2350 EUR bruto, maar heb jij meer ervaring binnen Customer Care, dan is dit bespreekbaar.
  • Je ontvangt maaltijdcheques van 8 euro/dag.
  • Vanaf je een vast contract hebt op een gsm-abonnement en kortingen op hun producten.
  • Je werkt in een bruisende omgeving in de rand van Leuven.
  • Je krijgt een intensieve opleiding op locatie zelf. Van het verwerken van een verhuis tot het opmaken van een factuur of creditnota. Ze zetten alles op alles in om jou de kneepjes van het vak te leren.
  • Na een inwerkperiode kan je van thuis werken tot 3 dagen per week.
  • Je werkt voltijds in een 5-dagen werkweek van maandag tot vrijdag. Je werkt van 8.30u tot 17u OF van 9u-17.30u.


Geef jij graag mee vorm aan de energieklanten van morgen? Haal jij veel energie uit klantcontact?

Stuur jouw CV naar brabant.office@itzu.eu.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht